חיפוש

שלושה מתכונים למטבח החדש

רכשתם מטבח חדש בפנל מטבחים, החברה המובילה בארץ לעיצוב וייצור מטבחי יוקרה, ועכשיו ממש בא לכם לבשל משהו. בשבילכם בחרנו שלושה מתכונים מטריפים שתוכלו לבשל במטבח החדש שלכם להנאת המשפחה והחברים שהזמנתם כדי להשוויץ.

 

מטבחי פנל

מטבחי פאנל Panel Kitchens הינם בעלי מוניטין של למעלה מארבעים שנה בתכנון, עיצוב וייצור מטבחי יוקרה ייחודיים. מפעל המותג משתמש בטכנולוגיה רובוטית ממוחשבת על מנת לייצר חלקי מטבח מדוייקים להפליא לשמירה על מראה אסטתי ונקי. המעצבים של חברת פנל יקחו בחשבון את הטעם האישי ואת הסגנון שלכם, את עיצוב הבית הכללי על מנת להשלימו וליצור לכם פינת חמד נעימה וביתית שתשמש אתכם להכנת וזלילת ארוחות, לבד, או עם כל המשפחה.

 

שלושה מתכונים מלהיבים לבשל במטבח החדש שלכם

שום דבר לא עושה חשק יותר מלבשל במטבח חדש, מעוצב למופת ונקי. אז הכינו את המקצף והתרווד, אנחנו עומדים להכין ארוחת שחיתות כדי לחגוג את המטבח החדש כמו שצריך.

 

  1. קרפצ'יו חציל

בדרך כלל מכינים קרפצ'יו מפרוסות דקיקות של בשר, אך אנחנו נכין אותו מחציל, ירק מופלא עתיר ויטמינים ונימוך בתנור.

רכיבים

שני חצילים

ארבע כפיות גבינת לבנה

ארבע עגבניות שרי

חופן פטרוזיליה

מיץ לימון מלימון אחד

שמן זית

פלפל

מלח גס

אופים את החצילים בחום של 250 מעלות למשך שעה וחצי עד שהם מתרככים. מסננים את פנים החציל מנוזלים, מוסיפים תבלינים ומשטחים, מפזרים גבינת לבאנה ועגבניות, מזליפים שמן זית וזוללים עם פוקצ'ה טריה.

 

  1. גספצ'ו קליל

הגספצ'ו הינו מרק המוגש קר ויכול לשמש גם כמנה עיקרית עם לחם שום או קרוטונים.

רכיבים

חמש עגבניות בשלות

שלוש פרוסות לחם

פלפל אדום

רבע כוס שמן זית

רבע כוס חומץ

מיץ מלימון אחד

חופן פטרוזיליה או זעתר

בצל

שום

מלח

פלפל

מבשלים את העגבניות רק עד להתרככות, מקלפים ומפרידים מהחרצנים, טוחנים במעבד מזון למחית חלקה ביחד עם כל שאר המרכיבים ומעבירים למקרר. את המרק מגישים קר עם פרוסות לחם שום או קרוטונים, ניתן להוסיף גם פרוסות דקיקות של מלפפון לאיזון הטעמים.

 

  1. קעריות לוטוס במילוי קצפת ללא אפייה

קינוח שיותיר גם את אניני הטעם הספקנים ביותר מרוצים במיוחד.

רכיבים

חבילת עוגיות לוטוס טחונות

מאה גרם חמאה מומסת

שמנת מתוקה

אינסטנט וניל

כוס חלב

את החמאה המומסת ועוגיות הלוטוס נערבב ונעביר לתבניות אפיה המיועדות לקפקייק ונכניס למקפיא למשך שעתיים. רגע לפני ההגשה נזלוף קצפת לתוך התחתיות, נקשט בפירורי לוטוס.

 

לסיכום

פנל מטבחים בעלי מוניטין של ארבעים שנה בתכנון, עיצוב וייצור מטבחי יוקרה. לחברה מפעל הנעזר בטכנולוגיה רובוטית ממוחשבת ליצירת חלקי מטבח מדוייקים להפליא. פנל מטבחים יעצבו לכם מטבח המתחבר לקו העיצובי של הבית כולו ומהווה את לב הבית.

מנה ראשונה

 

אולי יעניין אותך גם

טבח
בלוג האוכל
כיצד מתכננים מטבח תעשייתי?

  תכנון של מטבח תעשייתי שונה בצורה משמעותית מתכנון של מטבח ביתי. החל מסדרי הגודל של ציוד, כניסת ספקים, חומרים וכיו"ב, כל הדברים הללו דורשים

קרא עוד »