חיפוש

מגשי האירוח הפופולאריים עכשיו בהזמנה אונליין!

מי שמכיר את תחום האירועים מקרוב, יודע שמגשי האירוח נחשבים לבחירה הטובה ביותר שמוצעת כחלק ממגוון רחב של שירותי קייטרינג והסעדה. העניין הוא שלא כולם יודעים שלא צריך להתקשר אל חברת הקייטרינג כדי להזמין אותם. מהיום ניתן פשוט לבצע הזמנה מקוונת ולקבל אותם עד הבית או עד מקום האירוע. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שרציתם לדעת בנושא ולא ידעתם את מי לשאול.

 

מה כוללים מגשי האירוח הללו?

יש מגוון רחב של מגשי אירוח שיהיו זמינים לכם אונליין, כך שכל אחד יכול לבחור את אלה המתאימים עבורו ביותר. בירור קצר שערכנו בנושא העלה בפנינו 3 מגשי אירוח מומלצים:

  1. מגש אירוח חלבי – צמחוני
  2. מגש אירוח חלבי (מתאים לבראנצ')
  3. מגש של מתוקים

מגשי אירוח פופולריים

רוצים לראות את המגשים מקרוב? כך תוכלו לעשות זאת

ניתן לראות את המנות שמוצעות כחלק ממגשים אלו באמצעות כניסה אל האתר הבא: https://www.delis.co.il. מי שמכירים את תחום הקולינריה מקרוב, וודאי יודעים שמדובר בחברה נחשבת בתחום שמציעה בין היתר את המנות הבאות:

  • מגשי אירוע בריוש
  • מגשי מיני פרנה
  • מגשי אירוח ברוסקטה
  • מגשי ביס משולש דגנים ועוד

 

הדרך לביצוע הזמנה אונליין, השלב ה – 1: בחירה במנות המתאימות לכם

בשלב זה אתם צריכים להיכנס אל האתר שהוצג בפניכם לעיל. לאחר מכן, תצטרכו לבחור את הקטגוריה המתאימה לכם. שם תגלו עולם שלם של מנות מיוחדות שיאפשר לכם ללקט את אלה שנראות לכם כמתאימות ביותר לאירוע. לחיצה על מנה נבחרת תוביל אתכם לבחירה נוספת של גודל המגש.

שכן, תוכלו לבחור במרבית המקרים במגש בינוני או גדול. בשלב זה תוכלו לראות את המחיר המלא שתצטרכו לשלם על כל מנה. המשיכו לבצע את ההליך על כל המנות שנראות לכם מתאימות ולאחר שתסיימו ללקט את ההזמנה, תעברו לשלב הבא.

מגשי אירוח פופולריים

הדרך לביצוע הזמנה אונליין, השלב ה – 2:  תשלום ומילוי פרטים

ברגע שתוסיפו את המגשים הנבחרים, אתם תגלו שתופיע משמאלכם (על גבי המסך) רשימה שתציג את הסכום הכולל שנותר לתשלום. כשתסיימו להוסיף את כל המגשים המתאימים לכם תצטרכו פשוט לבחור את אזור המשלוח (או לבחור את האפשרות של איסוף מהחנות) וללחוץ על הכפתור הכתום שיציג את הסכום לתשלום. לאחר מכן, תצטרכו למלא את הפרטים שלכם ולהמתין לאישור ההזמנה.

 

השורה התחתונה – צאו להזמין מגשי אירוח!

עכשיו אתם יודעים שתוכלו לבצע הזמנה פשוטה ומהירה של מגשי אירוח, כך שנותר לכם רק להיכנס לאתר ולבחור את המגשים המתאימים ביותר לאירוע הבא שלכם. נאחל לכם בהזדמנות זו שתבצעו בחירה נכונה ותיהנו מכל רגע. אתם מוזמנים כמובן להעביר את האינפורמציה הלאה, למי שטרם שמעו על החידוש בתחום מגשי האירוח שהגיעו אל הרשת, כדי שגם הם יוכלו ליהנות מהם.

מגשי אירוח פופולריים

אולי יעניין אותך גם

טבח
בלוג האוכל
כיצד מתכננים מטבח תעשייתי?

  תכנון של מטבח תעשייתי שונה בצורה משמעותית מתכנון של מטבח ביתי. החל מסדרי הגודל של ציוד, כניסת ספקים, חומרים וכיו"ב, כל הדברים הללו דורשים

קרא עוד »
בצקים
בלוג האוכל
שלושה מתכונים למטבח החדש

רכשתם מטבח חדש בפנל מטבחים, החברה המובילה בארץ לעיצוב וייצור מטבחי יוקרה, ועכשיו ממש בא לכם לבשל משהו. בשבילכם בחרנו שלושה מתכונים מטריפים שתוכלו לבשל

קרא עוד »