חיפוש

סיור קולינרי – איך בוחרים אותו נכון?

יש לכם יום הולדת ואתם רוצים לחגוג אותו בדרך מיוחדת במינה? מעוניינים להעניק לעובדים שלכם יום גיבוש מרתק ומרגש במיוחד? סיור קולינרי בגליל יכול להעניק לכם חוויה משמעותית, טעימה ובריאה בלב הנופים הקסומים ביותר בישראל. במאמר זה נבדוק כיצד לבחור את הסיור הקולינרי נכון כדי להפוך אותו לחוויה בלתי נשכחת.

 

סיורים קולינריים – מהם כוללים?

במהלכו של סיור קולינריה בגליל תפגשו קהילות ותרבויות שונות המתגוררות בכפרים המאפיינים את חבל הארץ הנפלא הזה. תשמעו על ההיסטוריה, המנהגים והתרבות של אנשי הגליל וכמובן תטעמו מן האוכל המקומי העשיר בטעמים וניחוחות. סיור קולינרי מתאים במיוחד לקבוצות של חברים ובני משפחה שאוהבים לטייל ולאכול, וליום גיבוש עובדים מהנה שלא יישכח במהרה.

 

קצת על חבל ארץ הגליל

חבל הגליל הינו חבל הארץ הצפוני במדינת ישראל ומסתיים בגבול לבנון. הוא מכיל את עמק יזרעאל, עמק זבולון, עמק בית שאן, בקעת הירדן ועמק החולה. מקובל לחלק את חבל הארץ לגליל עליון ותחתון כאשר בקעת בית כרם מפרידה ביניהם. ההר הגבוה בגליל הוא הר מירון. הגליל מתאפיין בנוף ירוק כל השנה, פריחה נפלאה ומגוונת באביב, מרחבי גבעות ועמקים, מפלי מים ונחלים קרירים.

 

כיצד נבחר את הסיור הקולינרי שלנו נכון?

על מנת להפוך את הסיור הקולינרי בגליל למושלם עליכם קודם כל לדעת מראש מה כל אחד מחברי הקבוצה אוהב, האם יש טבעוניים וצמחוניים בקהל? סובלים מאלרגיות? כשרויות כאלו ואחרות? אחרי שגיבשתם היטב את הצרכים והרצונות של חברי הקבוצה שלכם תוכלו לתכנן את הטיול ביחד איתנו פרט אחרי פרט. אנו מציעים מגוון רחב מאוד של טעמים וניחוחות גליליים החל מבשרים, מאכלים חלביים המשולבים בתבלינים גליליים ומתוצרת מקומית עשירת טעם, יינות ובירה ועוד.

 

מה עוד חשוב לדעת לפני שמחליטים?

על מנת שהסיור הקולינרי יצליח ויהפוך לחוויה נפלאה עם טעם של עוד, חשוב להקפיד כי המלווה שלכם בקיא בהלכות התרבות השונות בכפרים השונים ומכיר היטב את המסלולים ומעודכן בכל הקורה בשבילי ישראל והשינויים השונים שנעשים בהם עקב סיבות שונות. לכן, הימנעו מחובבנים. כל מדריכי הטיולים שלנו ואנוכי מומחים בחבל ארץ הגליל ומכירים היטב כל שביל וכל יעד על מנת להתאים את הסיור ההולם ביותר עבורכם.

 

לסיכום

לסיור קולינרי המתאים ליום הולדת חוויתי יוצא מן הרגיל ויום גיבוש עובדים שלא יישכח במהרה פנו אלינו עוד היום ונתאים לכם את הסיור המושלם בשבילכם. תוכלו לבחור בין סיור קולינרי בגליל לבין תחרות בסגנון המירוץ למיליון או אחד מסיורי השבילים בין הנופים הקסומים והפורחים של ארץ הגליל באמצעות מורה דרך מנוסה ובקיא בהלכות התרבות של אנשי הגליל ובשבילי ארץ ישראל.

תבלינים

 

אולי יעניין אותך גם

טבח
בלוג האוכל
כיצד מתכננים מטבח תעשייתי?

  תכנון של מטבח תעשייתי שונה בצורה משמעותית מתכנון של מטבח ביתי. החל מסדרי הגודל של ציוד, כניסת ספקים, חומרים וכיו"ב, כל הדברים הללו דורשים

קרא עוד »
בצקים
בלוג האוכל
שלושה מתכונים למטבח החדש

רכשתם מטבח חדש בפנל מטבחים, החברה המובילה בארץ לעיצוב וייצור מטבחי יוקרה, ועכשיו ממש בא לכם לבשל משהו. בשבילכם בחרנו שלושה מתכונים מטריפים שתוכלו לבשל

קרא עוד »