חיפוש

הגיל הרך – שש פעילויות מעניינות לילדים וטף

הילדים תקועים במסך כל היום? הגיע הזמן לצאת מהבית. באתר קרמל תוכלו למצוא שפע של פעילויות לילדים וטף המותאמים לכל עונה ולכל מזג אויר, בכל רחבי הארץ.

האתר מציע פעילויות בחיק הטבע או בקטיף פירות מהנה, במשחקיות ופינות חי מלהיבות, כל מה שהילדים שלכם הכי אוהבים.

 

אתר קרמל

אתר קרמל הוקם במטרה לספק פלטפורמה למפעילי אטרקציות, פינות חי, אתרי מורשת, חוויות אקסטרים ועוד ועוד לבילוי משפחתי מהנה, בילוי עם חברים, עם בת הזוג או לימי גיבוש לעבודה. כך שאם אתם מחפשים לדוגמא ג'ימבורי ומשחקיות לילדים כל שתצטרכו לעשות זה להכנס לאתר ולמצוא בקלות, כדי שלא יהיה לכם שום רגע משעמם.

 

שפע של פעילויות מעניינות לילדים וטף

באתר קרמל תוכלו למצוא שפע של רעיונות והמצלות לפעילויות עם ילדים וטף בכל עונה ובכל מזג אויר. להלן שש פעילויות מהנות במיוחד ליום של כיף עם הילדים:

  1. מיי בייבי בירכא: חוויה אולטימטיבית של כיף, לונה פארק ענק ומקורה בשילוב עם מתחם קניות גדול המתאים לכל מזג אויר, גם קר וסוער. במקום תוכלו לבלות עם הילדים בלונה פארק, ליהנות משפע חנויות, מזון טעים ואיזורי הסעדה.
  2. הבית בנמל, משחקייה בראש אחר: על שפת הכינרת נמצאת משחקיה מיוחדת במינה העשויה כולה עץ. המשחקיה מקורה ומתאימה לכל מזג אויר, ופינת יצירה מושקעת בהדרכת אמן.
  3. אורבניה, משחקייה שהיא עיר: בנתניה תוכלו למצוא משחקייה מקורה לכל המשפחה אשר בנויה כעיר אמיתית. תוכלו להיות אופים, כבאים, שוטרים, בעלי מספרה, לרכב על סוסי בד ולנסוע במיני מכוניות בכבישים מצויירים.
  4. פאנקי מאנקי: רשת משחקיות פאנקי מאנקי מפעילה משחקיות ענק בכל רחבי הארץ מזכרון יעקב ועד באר שבע, המשחקיות הייחודיות מעוצבות כג'ונגל פראי, ממלכת הילדים האבודה או עולם הממתקים, לכל משחקיה נושא משלה ומעוצבת בסגנון מיוחד שיגרום לכם לשכוח את העולם שבחוץ.
  5. לגעת בחיות: פינת חי מיוחדת במינה בקיבוץ גבעת חיים איחוד, בפינת החי תוכלו למצוא שפע של בעלי חיים חמודים כגון איילים, אווזים וברווזים, עיזים ועוד עם שפע של פעילויות המתאימות לילדים, מזנון עשיר ופינות מנוחה להורים.
  6. קלאב קאר נחל כזיב: במושב עבדון הממוקם בגליל המערבי תוכלו לשכור קלאב קאר לנהיגה עצמית. הרכב מתאים לנסיעה לכל המשפחה לטיול מושלם בחיק הטבע הקסום, דרך נחל כזיב והנופים עוצרי הנשימה שמסביב. אתם קובעים את הקצב, אתם מחליטים היכן לעצור ולנוח, ובעיקר, אתם נהנים!

 

לסיכום

אתר קרמל מציע שפע של אטרקציות מסוגים שונים לכל הגילאים. האתר מציע בילויים לכל המשפחה, לחברים, לבילוי עם בת הזוג או ליום גיבוש במשרד. תוכלו למצוא באתר הצעות לטיולים, אתרי מורשת, חוויות אקסטרים ועוד בכל רחבי הארץ ולכל מזג אויר.

ילדים

 

אולי יעניין אותך גם

טבח
בלוג האוכל
כיצד מתכננים מטבח תעשייתי?

  תכנון של מטבח תעשייתי שונה בצורה משמעותית מתכנון של מטבח ביתי. החל מסדרי הגודל של ציוד, כניסת ספקים, חומרים וכיו"ב, כל הדברים הללו דורשים

קרא עוד »
בצקים
בלוג האוכל
שלושה מתכונים למטבח החדש

רכשתם מטבח חדש בפנל מטבחים, החברה המובילה בארץ לעיצוב וייצור מטבחי יוקרה, ועכשיו ממש בא לכם לבשל משהו. בשבילכם בחרנו שלושה מתכונים מטריפים שתוכלו לבשל

קרא עוד »