חיפוש

אהבה של אמא: 3 מתנות שאמא תאהב באמת

כולנו מגלים בכל פעם מחדש את הקושי בבחירת מתנה מתאימה לאמא. הרי כולנו יודעים שלא משנה מה נביא לה, היא תמיד תגיד לנו שלא היינו צריכים להביא לה כלום. החלטנו להשאיר את העובדה הזו בצד ולבדוק בכל זאת – איזה מתנות כל אמא צריכה ותאהב באמת. הישארו אתנו ותגלו את 3 המתנות שנמצאו כטובות ביותר.

 

תכירו את האנשים שעזרו לנו להגיע אל המתנות הנבחרות

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 המתנות שאמא שלכם תאהב באמת, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. בחרנו לכתוב אותו לאחר שפנינו אל מי שרכשו מתנה לאמא שלהם וגילו שמדובר במתנה שימושית לאורך שנים. הגענו אל אותם אנשים לאחר שכתבנו פוסט בנושא וביקשנו לדעת איזה מתנות הן הטובות ביותר (מניסיון בלבד). לשמחתנו, מעל ל – 400 איש הגיבו על הפוסט והציעו מתנות שונות. אנחנו ערכנו סדר של כל ההצעות וגילינו שיש 3 שהוצעו מספר רב של פעמים. וודאי הבנתם כבר שהן המתנות שיופיעו בפניכם ממש עכשיו.

 

מתנה מספר 1 שאמא תאהב באמת – סכיני מטבח

המתנה שהגיעה אל המקום ה – 1 היא סכיני מטבח איכותיים. מסתבר שכל אמא תמיד צריכה סכינים שיאפשרו לה לחתוך כל מיני דברים, כמו למשל:

  • לחמים, פשטידות וחלות
  • עוגות
  • ירקות ופירות ועוד

לאחר שקיבלנו את ההצעה הזו למתנה, נזכרנו שאמא שלנו באמת תמיד מתלוננת שאין לה סכין שמתאים לאחת הקטגוריות הנ"ל, אז כדאי שתבדקו את העניין ותבחרו את הערכה המתאימה ביותר לאמא שלכם.

 

מתנה מספר 2 שאמא תאהב באמת – עיסוי

המתנה השנייה שאמא שלכם תאהב באמת היא הזמנה לעיסוי שיאפשר לה להוריד את כל המעמסה שאתם מטילים עליה. זה הרי ידוע שאמא היא הראשונה שמקבלת את כל התלונות של הילדים שלה. אם תחשבו על זה לרגע, היא בטח שמענה לאחרונה על כמה דייטים שלא הצליחו או מינוס בבנק. כל אלה גורמים לעומס פיזי שצריך להיעלם באמצעות עיסוי.

 

מתנה מספר 3 שאמא תאהב באמת – הזמנה למסעדה

אם אתם רוצים להקל על אמא שלכם בהכנות לשבת הקרובה, אתם צריכים להגיד לה שמחר היא לא צריכה לעמוד במטבח. אם היא תשאל למה, תגידו לה שהזמנתם מקומות למסעדה לכל בני המשפחה, כך שהיא לא תצטרך להכין עוגות, בשרים, תוספות וסלטים. אנו יכולים לחתום לכם על כך שאמא שלכם אולי תתנגד בהתחלה, אבל בסופו של דבר היא תודה לכם על המתנה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 3 המתנות שאמא שלכם תאהב בוודאות. כעת, כשיש לכם את 3 האפשרויות הללו, עליכם רק לבחור את זו המתאימה לכם ביותר. נאחל לכם שתבחרו נכון ושיהיה בהצלחה!

סכין שף

 

אולי יעניין אותך גם

טבח
בלוג האוכל
כיצד מתכננים מטבח תעשייתי?

  תכנון של מטבח תעשייתי שונה בצורה משמעותית מתכנון של מטבח ביתי. החל מסדרי הגודל של ציוד, כניסת ספקים, חומרים וכיו"ב, כל הדברים הללו דורשים

קרא עוד »
בצקים
בלוג האוכל
שלושה מתכונים למטבח החדש

רכשתם מטבח חדש בפנל מטבחים, החברה המובילה בארץ לעיצוב וייצור מטבחי יוקרה, ועכשיו ממש בא לכם לבשל משהו. בשבילכם בחרנו שלושה מתכונים מטריפים שתוכלו לבשל

קרא עוד »