חיפוש

ארבע מתנות שגברים אוהבים

כל אישה יודעת כמה קשה למצוא מתנה לאהוב ליבה, נראה שכאשר מדובר בגברים שלנו, אנחנו פשוט לא יודעות מה לקנות לכם כדי לשמח אותם ביום מיוחד, אך לא עוד. באתר של גימיק תוכלי למצוא מגוון אדיר של מתנות לגברים או לגברברים מתחילים שיהפכו כל מתנה לחגיגה וכל הפתעה לחיוך ענק. אז הכנסי עוד היום לגימיק ותמצאי בדיוק את מה שהוא אוהב במיוחד.

 

מתנות שגברים אוהבים

אז מה קונים לגבר שיש לו הכל? את מה שהוא הכי צריך!  באתר גימיק תוכלו למצוא שפע של גימיקים, גאדג'טים, משחקים למבוגרים, מוצרים המיועדים לשימוש בטבק ואלכוהול כגון ערכת ברמן מקצועית ועוד רבים אחרים באיכות גבוהה במיוחד ובמחירים נמוכים. בלחיצת כפתור תוכלו לבחור מתוך מגוון עצום של מוצרים את מה שהוא הכי יאהב לקבל, מזמינים ומקבלים עד לפתח הבית.

 

ארבע מתנות שוות במיוחד

בחרנו מתוך המגוון העצום שבאתר שלנו ארבע מתנות שוות במיוחד שיהפכו כל אירוע לחוויה וכל הפתעה לחיוך ענק:

 

פותחן בקבוקי בירה עם קופסא לאחסון הפקקים

פותחן המיועד לבקבוקי בירה ויין אשר מאחסן את הפקקים שלא יאבדו וניתן יהיה לפקוק את הבקבוק בחזרה לשימוש חוזר. עוזר במיוחד באירוע שבו נפתחים בקבוקים רבים וקשה לשמור על הפקקים המתפזרים או המושלכים לפח בטעות, ובאופן זה לשמור על טריות בקבוקי הבירה והיין לשימוש חוזר.

 

חותמת אישית לצריבה על בשר

כר פורה לאין סוף הלצות, בדיחות אבא, חידודים ושנינות שאפשר לצרוב לתוך הבשר הנצלה רגע לפני שהוא מוגש לשולחן. המכשיר מורכב מידית בטיחותית הניתנת לפירוק והרכבת אותיות ליצירת שמות המוזמנים ( וכך כל אחד יידע איזה סטייק מיועד לו על פי דרגת הצלייה וטעמו האישי ) או כדי לרשום הלצות על גבי הסטייק המוגש להנאת כולם.

 

המגדל השיכור

משחק ג'נגה המשולב בשתיית אלכוהול כדי להפוך כל מסיבה לכייפית במיוחד. ג'נגה הינו משחק העשוי לבני עץ אשר נשלפות בזו אחר זו מתוך מטרה להוציא את המקסימום האפשרי של לבנים מבלי לגרום למגדל ליפול, האם תוכלו לעשות זאת כאשר המשקה כבר עולה לכם לראש?

 

 מארז כוסות ויסקי בקופסת עץ מהודרת

מתנה מושלמת לחובבי המשקה הקטיפתי והמשובח. המארז כולל שתי כוסות ויסקי מהודרות ושמונה אבני קרח השומרות על הטעם של המשקה ולא מוהלות אותו במים או פוגמות בטעמו. ניתן להוסיף הקדשה אישית על גבי פס מתכת למתנה מושלמת במיוחד.

 

לסיכום

באתר גימיק תוכלו למצוא שפע עצום של מתנות לגברים שיש להם הכל, תוכלו למצוא משחקים למבוגרים, מוצרים המיועדים לשימוש בטבק ואלכוהול, גימיקים וגאדג'טים שיהפכו כל יום מיוחד למפתיע ומרגש עם מתנה שתעלה חיוך ענק על הפנים המאושרות שלו כשהוא יראה מה קנית רק בשבילו.

ארבע מתנות

 

אולי יעניין אותך גם

טבח
בלוג האוכל
כיצד מתכננים מטבח תעשייתי?

  תכנון של מטבח תעשייתי שונה בצורה משמעותית מתכנון של מטבח ביתי. החל מסדרי הגודל של ציוד, כניסת ספקים, חומרים וכיו"ב, כל הדברים הללו דורשים

קרא עוד »
בצקים
בלוג האוכל
שלושה מתכונים למטבח החדש

רכשתם מטבח חדש בפנל מטבחים, החברה המובילה בארץ לעיצוב וייצור מטבחי יוקרה, ועכשיו ממש בא לכם לבשל משהו. בשבילכם בחרנו שלושה מתכונים מטריפים שתוכלו לבשל

קרא עוד »