חיפוש

ככה בוחרים מארז לפסח לעובדים

אביב הגיע וחג הפסח בפתח. חג זה הוא הזדמנות נפלאה להעניק לעובדים בחברות השונות ובבתי עסק מתנה לכבוד החג. מקובל להעניק מתנות לבני המשפחה ולעובדים בשני החגים: ראש השנה וחג הפסח. רבים מהמעסיקים מתלבטים בקשר לסוג המתנה, וזה הזמן לדבר על מארזים לחג הפסח –  מתנה מצוינת, מרשימה וגם שימושית.

 

מנהגי חג הפסח

לפי המסורת נהוג לחגוג את חג הפסח כחג החירות של העם העברי, בו עם של עבדים יצא ממצרים, וכך הוציא עצמו מעבדות לחירות. משה, מנהיג העם, עמד בראש העם והוציאו מחיי עבדות פיזיים ונפשיים במצריים לקראת עתיד של עם עצמאי וחופשי. מעבר למנהגי חג שונים, כמו: הוצאת חמץ מהבית, עריכת ליל הסדר, קריאת ההגדה ועוד, לקראת החג בבתים רבים בישראל נוהגים לנקות את הבית, גם כדי להכשיר אותו ולהוציא את החמץ, וגם להתרעננות והתחדשות הבית לפני בוא האביב.

יש בתים בהם נהוג לצבוע את הבית ולחדש רהיטים. יש בתים בהם עושים סדר במזווה ומחדשים קופסאות מזון ומצרכים שונים. אריזות החג יכולות לשמש כחלק מהתחדשות המזווה או הארונות בבית. גם אנשים שעורכים אצלם את ליל הסדר, ישמחו לקבל אריזות חג שבהן מצרכים לליל הסדר עצמו, וגם אנשים שהולכים להתארח יכולים להביא אריזה מהודרת לחג כמתנה.

מארזים לחג הפסח

יחסים טובים בעבודה

כל מעסיק מעוניין ביחסי עבודה תקינים, ואף ירצה לראות את עובדיו נהנים ומסופקים מעבודתם. חלק מההוקרה ומההערכה שמעסיק יכול לבטא כלפי עובדיו מתבטא במתנת חג מהודרת. מארז יפה לחג הוא אחת הדרכים להראות רצון טוב והערכה לעובד. חג הפסח הוא הזדמנות מצוינת לקנות מארזים לחג הפסח ולהביע תחושת הזדהות והערכה לעובדים.

 

מארזי חג מגוונים

ישנם מארזים שונים ומגוונים. ישנם מארזים מהודרים וישנם מארזים צנועים, וכל מעסיק יכול להתאים את גודל וסוג המארז לפי יכולתו ורצונו. מארזים יכולים להכיל קופסאות מזון, יינות, קוסמטיקה, שוקולדים ועוד. העטיפות והאריזות מוסיפות הדר למתנה.

מארזים לחג הפסח

מארז לחג לעומת מתנות אחרות

יש יתרון רב בהענקת מארז חגיגי על פני מוצרים אחרים. קשה לקלוע לטעמם של כל העובדים. אחד יעדיף יין טוב, כשלעומתו, האחר, יעדיף מוצר קוסמטי או כלים לחג. מארז חגיגי פותר את הבעיה, כי בתוכו מספר מוצרים שימושיים לחג. לכל חג מארז משלו עם המוצרים המאפיינים את אותו חג, כך שלקראת הפסח, יוענקו מארזים מותאמים לחג הזה. העובד יוצא עם חבילה מהודרת לביתו, וההרגשה טובה. מארז לא יכול ללכת לאיבוד כמו שובר, וגם חוסך התרוצצות בין החנויות המלאות לעייפה ערב החג.

 

חג הפסח והענקת מארזי חג

כאמור, חג הפסח בפתח, ומעסיקים רבים מתלבטים בשאלת מתנת החג לעובדיהם. מארז חג מהודר הוא אחת המתנות האידיאליות מסיבות רבות המצוינות כאן, ויכולות לשמש גם כמתנה לבית או כמתנה להביא למארחים לליל הסדר.

מארזים לחג הפסח

אולי יעניין אותך גם

טבח
בלוג האוכל
כיצד מתכננים מטבח תעשייתי?

  תכנון של מטבח תעשייתי שונה בצורה משמעותית מתכנון של מטבח ביתי. החל מסדרי הגודל של ציוד, כניסת ספקים, חומרים וכיו"ב, כל הדברים הללו דורשים

קרא עוד »
בצקים
בלוג האוכל
שלושה מתכונים למטבח החדש

רכשתם מטבח חדש בפנל מטבחים, החברה המובילה בארץ לעיצוב וייצור מטבחי יוקרה, ועכשיו ממש בא לכם לבשל משהו. בשבילכם בחרנו שלושה מתכונים מטריפים שתוכלו לבשל

קרא עוד »