חיפוש

כיצד מתכננים מטבח תעשייתי?

 

תכנון של מטבח תעשייתי שונה בצורה משמעותית מתכנון של מטבח ביתי. החל מסדרי הגודל של ציוד, כניסת ספקים, חומרים וכיו"ב, כל הדברים הללו דורשים מכם הרבה מאוד תשומת לב. אנחנו כאן כדי לתת לכם את כל הדגשים שיעזרו לכם לעצב מטבח תעשייתי ראוי, בלי לפספס אף נקודה חשובה. זה המפתח שלכם להנות ממטבח שיוכל להגשים את המטרה שהצבתם לו.

 

מטבח תעשייתי

הצורך לבנות מטבח תעשייתי מתוכנן היטב הוא משהו שיכול לפגוש אותנו בהרבה מאוד מקרים. בין אם מדובר על הקמה של מסעדה, מטבח מוסדי או מטבח גדול לכל מטרה אחרת, הדבר הראשון שחשוב להבין הוא שאתם עומדים בפני אתגר משמעותי ששונה בצורה מהותית מתכנון מטבח ביתי, לאור העובדה שסדרי הגודל והיקף העבודה במטבח תעשיית שונים לגמרי ממטבח רגיל.

 

חללי עבודה עצמאיים

בשל כמות העבודה הרבה שיש במטבחים תעשייתיים, חשוב לייצר בתוך המטבח עצמו חללי עבודה עצמאיים. המטרה של החללים הללו היא לאפשר לעובדים במטבח לעבוד על מספר דברים במקביל, בלי שהם יפריעו אחד לשני. בצורה הזו העבודה במטבח שלכם תהיה יעילה יותר. במהלך התכנון, המשמעות המעשית של זה היא להתייחס לכל חלק במטבח כאילו הוא היה מטבח עצמאי.

 

אפשרויות ניקוי נוחות

רמת הלכלוך במטבח תמיד גבוה יותר מאשר באזורים אחרים, והדבר הזה נכון שבעתיים כאשר מדברים על מטבח תעשייתי. העובדה שאנחנו מייצרים כמות כל כך גדולה של אוכל מייצרת הרבה מאוד אשפה ולכלוך, ואתם חייבים לדאוג שתהיה לכם דרך יעילה לנקות את המטבח שלכם בצורה יומיומית אם חושבים על כך מההתחלה, זה יכול להיות הרבה יותר קל.

 

ציוד מתאים

הציוד למטבח תעשייתי שונה בתכלית מזה שאותו אנחנו רוכשים לטובת המטבח הביתי. סדרי הגודל ואיכות הציוד צריכים להיות הרבה יותר גבוהים מאשר במטבח ביתי, לאור העובדה שאנחנו הולכים לייצר הרבה יותר אוכל בזמן קצר. הקפידו לקנות את כל הציוד של המטבח במקום שמתמחה בציוד למטבחים תעשייתיים כדי לאפשר למטבח שלכם לתפקד ללא תקלות מיותרות.

 

מקום לכניסת ספקים

במטבח תעשייתי אתם לא הולכים לעשות את הקניות בכוחות עצמכם, אלא סביר להניח שיהיו לכם ספקים שמגיעים ומביאים לכם את המוצרים השונים. במהלך התכנון של המטבח עליכם לתת את הדעת על הנקודה הזו, ולדאוג לספקים שלכם למקום ראוי שדרכו הם יוכלו להכניס את הסחורה, וכמובן לאפשר לכם לעבוד בצורה נוחה במטבח בלי שזה יפריע לכם.

 

לסיכום

עיצוב של מטבח תעשייתי הוא אתגר לא קטן, אולם בעזרת הטיפים שקיבלתם כאן תוכלו לעמוד בו בצורה מוצלחת. עליכם להקפיד על חלי עבודה עצמאים בתוך המטבח כדי לוודא שהעבודה תוכל להתבצע בצורה יעילה, וכמובן לדאוג למקום נוח לספקים להגיע ולפרוק את הסחורה. הקפידו לקנות את הציוד במקום שמספק ציוד ייעודי ואיכותי עבור מטבחים תעשייתיים.

חלל מעוצב

 

אולי יעניין אותך גם

בצקים
בלוג האוכל
שלושה מתכונים למטבח החדש

רכשתם מטבח חדש בפנל מטבחים, החברה המובילה בארץ לעיצוב וייצור מטבחי יוקרה, ועכשיו ממש בא לכם לבשל משהו. בשבילכם בחרנו שלושה מתכונים מטריפים שתוכלו לבשל

קרא עוד »