חיפוש

קצר ולעניין – האם כדאי להחזיק מטבח חוץ?

נוהגים לארח את החבר'ה לארוחות על האש בחצר? כל שבת המשפחה נהנית ביחד מארוחה בשרית טובה? מהיום לא צריך לעבוד קשה. המאמר יסביר מדוע כדאי להחזיק מטבח חוץ וכיצד הוא יקל עליכם.

 

היתרונות של מטבח חוץ

מטבח חוץ הוא האפשרות האופטימלית להכנת ארוחות והגשתן בחצר הבית בקלות ובמהירות. אין צורך ללכת שוב ושוב למטבח בתוך הבית, להכתים את הרצפה, לסחוב כלים ופרודוקטים ולהתעייף. מטבח חוץ הוא הפתרון האולטימטיבי לחוויית האירוח עבור חובבי על האש. מטבחי חוץ בדגמים מומלצים מביאים איתם חדשנות ונוחות. מדובר על משטחי עבודה שלא תופסים מקום רב, על איכות של חומרי גלם, אביזרים שהניקוי שלהם קל, עמידות למזג אוויר קיצוני, עיצוב לפי בחירה אישית, אחריות ומחיר משתלם. למטבחי חוץ לדוגמה הקליקו על הקישור https://www.bbq.co.il/מטבח-חוץ/ וחפשו את הדגם המתאים.

 

מה כוללים מטבחי חוץ?

מטבח חוץ הוא למעשה מטבח רגיל המכיל את כל האלמנטים על פי בחירה. כלומר, כל אחד מעצב את המטבח על פי הצרכים שלו כדי שיהיה לו נוח לתפעל את כל האלמנטים בחצר ועל פי המרחב והגודל שהוא צריך. המטבח מורכב מגריל גז, פחם או מעשנה, מגירות וארונות אחסון, מדפים, משטחי עבודה, כיור, מקרר, שיש ומתלים. כמובן שלא חייבים לעצב אותו בכל האלמנטים הללו. חשוב לבחור במה שמתאים לכם מבחינת הנוחות והמקום. ייתכן שמשפחה מסוימת תסתפק בגריל, משטח עבודה וארון אחסון אחד, בעוד שמשפחה אחרת תכניס גם מקרר וטבון או כיריים. הכל בהתאם לתקציב ולצרכים.

 

איך לבחור מטבח חוץ מעולה?

כאשר משקיעים ברכישת מטבח חוץ על כל האלמנטים שמרכיבים אותו יש לקחת בחשבון שהוא יעלה לא מעט כסף. לפיכך, בחירת החברה שמייצרת את המטבח צריכה להיות בעלת מוניטין, מוכרת ומומלצת. כאשר מדובר על מותג ידוע, סביר להניח שהכסף שלכם לא ילך לאיבוד כיוון שהחברה תמכור לכם איכות של חומרי גלם חזקים, יציבים ועמידים. ההשקעה שלכם צריכה להיות לטווח ארוך כך שלא תצטרכו להחליף חלקים שונים במטבח שיהרסו לאחר גשם אחד או יישחקו מהר. כמו כן, מוצר שישרת אתכם נאמנה הוא מוצר בעל תו תקן שיש לו פיקוח ולכן יש חשיבות רבה לבחירת החברה המייצרת את המטבח. אחד הכללים לבחירת המותג הוא אורך זמן האחריות שהחברה נותנת. ככל שזמן האחריות ארוך יותר, כך החברה אמינה יותר. בנוסף, חשוב שתהיה כתובת לפניות בכל נושא של תפעול המטבח או תיקונו.

לסיכום, כאשר רוכשים מטבח חוץ אין להתפשר על האיכות שלו על חשבון ההשקעה הכספית. יש לחבור לחברה מוכרת ומקצועית שתספק לכם את המטבח המתאים לכם ותעניק את הפינוק עליו חלמתם תמיד. כך תוכלו לארח בקלות וליהנות מהכנת על האש מבלי לעבוד קשה.

אולי יעניין אותך גם

טבח
בלוג האוכל
כיצד מתכננים מטבח תעשייתי?

  תכנון של מטבח תעשייתי שונה בצורה משמעותית מתכנון של מטבח ביתי. החל מסדרי הגודל של ציוד, כניסת ספקים, חומרים וכיו"ב, כל הדברים הללו דורשים

קרא עוד »
בצקים
בלוג האוכל
שלושה מתכונים למטבח החדש

רכשתם מטבח חדש בפנל מטבחים, החברה המובילה בארץ לעיצוב וייצור מטבחי יוקרה, ועכשיו ממש בא לכם לבשל משהו. בשבילכם בחרנו שלושה מתכונים מטריפים שתוכלו לבשל

קרא עוד »