חיפוש

ארוחות בוקר באילת – מה אסור לכם לפספס

ארוחות בוקר היא אחת מהדברים האהובים ביותר על ישראלים, בפרט ישראלים שנמצאים בחופש.

אין כמו נופש שנפתח בארוחת בוקר מפנקת.

לרוב אנשים רבים מעדיפים ללכת לחדר האוכל במלון בו הם מתארחים, אך לעיתים הם גם אוהבים לגוון ואוהבים לצאת מהמלון לארוחות בוקר מחוץ למלון וכך לגוון את הנופש שלהם.

אז מה אסור לכם לפספס כאשר אתם באילת?

 

ארוחות בוקר בבית מלון באילת

כמובן שזו האופציה הרגילה שהרבה אנשים מעדיפים לקחת אותה, ארוחה בבופה בבית המלון שבו הם שוהים. מדובר על ארוחת בוקר מגוונת, עם עשרות סוגים של לחמים, מאפים, מטבלים, סלטים, ביצים, דגים ועוד. הארוחה בדרך כלל בבתי המלון כוללת בופה מפנקת עם מגוון רחב של הכל מהכל. זו הבחירה הסטנדרטית של רוב המתארחים במלונות, בעיקר במלונות המפוארים שכוללים את ארוחת הבוקר כחלק מהדיל שלהם.

 

ארוחת בוקר מחוץ למלון

אם כבר הייתם באילת, אתם ודאי יודעים עד כמה שהעיר הזו קסומה. היא שטופת שמש רוב הזמן, יש לה חופי ים מדהימים ואווירה של נופש וחופש אין סופי. ארוחות בוקר באילת לא תמיד חייבות להיות בבית המלון שבו אתם מתארחים, ואתם יכולים לקחת טייק אוואי ממסעדות מדהימות שיש באזור, ללכת לחוף הים ולערוך פיקניק משלכם עם ארוחה מפנקת.

זה יכול להיות אחלה דרך לגוון בארוחת הבוקר המוגשת במלון, וגם אינכם צריכים לקום במיוחד עבורה. תוכלו לשמור לעצמכם את האופציה לקום מאוחר ולהזמין לכם ארוחת בוקר, ללכת לחוף הים, וכך להנות גם מהבריזה של הים וגם להנות מרחיצה מוקדמת בים שתשאיר אתכם רעננים למשך כל היום. לאחר מכן תוכלו להמשיך לטייל ולהנות מהעיר.

 

ארוחות בוקר מתוקות

לרוב הישראלים אוהבים להתחיל את ארוחת הבוקר שלהם או בקפה ועוגה, או בארוחת בוקר שכוללת חביתה, מגוון של מטבלים, גבינות סלטים ולחמים. לעיתים אפשר גם לגוון, ואפשר גם ללכת לאכול ארוחת בוקר מתוקה. כן כן, מתוקה. מדובר כמובן על ארוחת פנקייקים מפנקת או ארוחת וופל בלגי.

לרוב לא תפתחו את היום שלכם בפנקייקים, או בוופל בלגי, לא כי זה לא טעים ואתם לא רוצים, כי פשוט לעיתים זה מצריך ממכם זמן והשקעה שלרוב האנשים אין את הזמן הזה בבוקר. נופש באילת הוא הזדמנות מצוינת לגוון מארוחות בוקר רגילות וללכת לארוחת בוקר אחת מתוקה שכוללת בתוכה מאפים מתוקים, פנקייקים, וופל בלגי ורטבים שונים ומעניינים.

 

לסיכום

אילת היא אחת הערים הפופולריות ביותר בארץ. ישראלים רבים נופשים בה מידי שנה. ארוחות בוקר היא אחת הפינוקים הכי כייפים שיש בחופשה בישראל. ישראלים רבים אוהבים את ארוחות הבוקר במלון, אך לעיתים ניתן גם לגוון ולהזמין טייק אוואי מאחת המסעדות באזור ולעשות פיקניק על שפת הים, או לגוון בארוחת פנקייקים מתוקה ומפנקת. אז שיהיה לכם בוקר טוב ובתאבון!

 

שולחן אוכל

אולי יעניין אותך גם

טבח
בלוג האוכל
כיצד מתכננים מטבח תעשייתי?

  תכנון של מטבח תעשייתי שונה בצורה משמעותית מתכנון של מטבח ביתי. החל מסדרי הגודל של ציוד, כניסת ספקים, חומרים וכיו"ב, כל הדברים הללו דורשים

קרא עוד »
בצקים
בלוג האוכל
שלושה מתכונים למטבח החדש

רכשתם מטבח חדש בפנל מטבחים, החברה המובילה בארץ לעיצוב וייצור מטבחי יוקרה, ועכשיו ממש בא לכם לבשל משהו. בשבילכם בחרנו שלושה מתכונים מטריפים שתוכלו לבשל

קרא עוד »