חיפוש

נמאס לכם לטרוח לשבת? יש פתרון!

אוהבים להשקיע את מיטב כוחותיכם לקראת ארוחת בכל שבוע, אבל מרגישים שהפעם אתם זקוקים למנוחה? מצפים לאורחים רבים בשבת הקרובה ולא מעוניינים להפוך להיות עבדים למטבח בשבוע הקרוב? יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם. אוכל מוכן לשבת בהזמנה, ברמה הגבוה ביותר בארץ עם מערכת משלוחים שמגיע לכל נקודה בארץ.

כל שעליכם לעשות הוא לתאם את ההזמנה עם הנציגים של המטבח לאוכל מוכן לשבת הטוב בארץ. המטבח של אבי מלכא לשרותכם, על מנת להעניק לכם אוכל מוכן לשבת שישאיר אתכם פעורי פה.

 

אוכל ותפילה

פתיחת או סגירת ארוחת השבת שלכם בשיר היא דרך משמעותית לערב את האורחים שלכם בהרהור אחרון, המאפשרת להם את ההזדמנות לדמיין שלום המגיע לכל האנשים הסובלים מעוני, דיכוי ומלחמה ברחבי העולם. לצד הערכים היהודיים והעוצמה של התפילה שמתודלקים עם אוכל מוכן ברמה הגבוה ביותר שאתם יכולים לתאר לעצמכם, וכל זאת ישר אצלכם על הצלחת.

התפקיד של האוכל בשבת הוא מרכזי במיוחד ומסייע לנו לחגוג באמת את חדוות השבת ומשמש באופן מסורתי כעונג שבת עיקרי עבור יהודים קרב במשך אלפי שנים.

אוכל ותפילה

אריזות של אוכל מוכן לשבת עד אליכם

כל המנות של ארוחות השבת של המטבח של אבי מלכא ארוזות באריזות תרמו מפלסטיק לשמירה על חום המזון. במידה ותרצו לחמם את הארוחה מאוחר יותר, תוכלו להניח את האריזות על הפלטה של שבת שלכם. הארוחה בקופסה עשויה גם להכיל פירות ומשקאות והיא תמיד מתווספת עם סכו"ם פלסטיק, מפית וכוס, הכול ארוז בצורה היגיינית.

על מנת לספק לכם חוויה של אורחת שבת אולטימטיבית מבלי שום טרחה או דאגה מיותר לאיכות האוכל, מוצרי הגלם או הטעם. האוכל המוכן לשבת של אבי מלכא לעולם אינו מאכזב. כל שעליכם להחליט הוא איזה גודל של אריזה אתם רוצים לכל מנה שתבחרו מהתפריט העשיר ביותר של אוכל לשבת ברשת.

 

מגוון מאכלים מוכנים לשבת עד עליכם

בין אם האורחים שלכם צמחוניים או חובבי בשר, אצל אבי מלכא תמצאו מספר רב של מנות שיתאימו לכל חיך מסביב לשולחן השבת שלכם. עם מגוון מאכלים מכל עדות ישראל, בליווי המגע המלומד של אבי מלכא, מאפשר לכם השבת ליהנות ממגוון עצום של מאכלים וללא שום טרחה מצדכם.

 

לסיכום

אם גם לכם נמאס לטרוח לשבת יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם עם אוכל מוכן לשבת, ברמה הגבוה ביותר. עם צוות מוקדנים המסור שיספק תשובה לכל שאלה ויעזור לכם לפי הצורך להרכיב את ארוחת השבת המושלמת עבורכם. לצד צוות הטבחים המוכשרים ביותר בארץ, בחירה במטבח של אבי מלכא לשבת היא בחירה בשבת ללא מאמץ מצידכם. תנו לנו לעשות את המאמץ בזמן שאתם נהנים מזמן איכות עם מי שחשובים באמת.

ארוחה כל שבוע

אולי יעניין אותך גם

פיצוחים קלויים
אוכל
3 סוגי הפיצוחים הקלויים

הפיצוחים נמצאים לידינו כמעט בכל סיטואציה בישראל: קינוח ונשנוש בסוף ארוחה, מנה מלווה למשקאות אלכוהוליים שונים, או כמובן כחלק בלתי נפרד מצפייה באירועי ספורט בדגש

קרא עוד »