חיפוש

"אני בלי חמוצים!" – 3 יתרונות בשולחן שוק המבורגר

כל אחד מאתנו מכיר את האורחים הבררנים שמגיעים אל האירוע ומבקשים לקבל מנה מסוימת שתיבנה עבורם באופן אישי. אלו שמגישים את האוכל באירועים יכולים למנות בפניכם גם מתוך שינה את הבקשות הקבועות, כמו למשל: "אני בלי חמוצים" או "לשים לי את הבצל בצד" וזו רק ההתחלה.

יצאנו לבדוק איך תוכלו לקיים אירוע מבלי לשמוע את הבקשות המעצבנות הללו וחזרנו בכלל עם 3 יתרונות בשולחן שוק המבורגר. תישארו אתנו ותגלו את כל הסיפור שעומד מאחורי המדריך הנוכחי.

 

תכירו את הרקע לכתיבת המדריך

כידוע לכם, יצאנו לכתוב מדריך במטרה לבדוק איך אפשר לקיים אירוע עם קייטרינג שיאפשר שלא לשמוע את הבקשות המעצבנות שצוינו בפסקה הקודמת. זה הרי ידוע שהמלצרים ומגישי האוכל קורסים לא פעם תחת הנטל שמגיע מצד האנשים הללו. כשבדקנו את העניין, גילינו שאפשר להימנע מהבקשות הטרחניות הללו באמצעות הזמנה של שולחן שוק עם המבורגר.

ככל שהעמקנו בעניין, גילינו שיש לשולחן הזה עוד הרבה יתרונות מלבד העובדה שהוא מפחית את מספר הבקשות המוזרות. כך שהחלטנו להעמיק בנושא זה ולהציג בפניכם את היתרונות שיגרמו לכם לבחור בשולחן שוק המבורגר.

 

תכירו את היתרון ה – 1 בשולחן שוק המבורגר

כבר כתבנו בקצרה על היתרון ה – 1 בפסקאות הקודמות, אבל אי אפשר לכתוב מדריך מקיף על שולחן שוק המבורגר מבלי לציין אותו באופן מעמיק. מדובר כמובן בעובדה כי שולחן זה מאפשר לשמוע פחות את הבקשות המוזרות.

שכן, במרבית המקרים, השולחן הזה מאפשר לאורחים לבחור את ההמבורגר שמתאים להם באופן אישי. כך שיש המבורגר ללא חמוצים, המבורגר ללא בצל או המבורגר ללא בשר. הדבר מאפשר לכל אחד למצוא את המנה המתאימה לו ביותר.

 

תכירו את היתרון ה – 2 בשולחן שוק המבורגר

היתרון השני והחשוב לא פחות קשור לעובדה שמדובר בשולחן שכל אחד אוהב. תראו לנו אדם אחד שאתם מכירים שאמר לכם פעם שהוא לא אוהב שוקולד. בעצם, אתם יודעים מה? תוותרו על זה. פשוט כי חבל לכם על הזמן. אתם לא תמצאו מישהו כזה, פשוט כי הוא לא קיים. זה כל העניין ביתרון ה – 2. כולם אוהבים המבורגר!

 

תכירו את היתרון ה – 3 בשולחן שוק המבורגר

היתרון ה – 3 שאתם צריכים להכיר מקרוב נוגע לעובדה שמדובר בשולחן משביע. אתם הרי רוצים להיות בטוחים בכך שהאורחים שלכם יוצאים מהאירוע עם בטן מלאה. זה אחד הדברים שמדאיגים לא פעם את המאחרים. זה ידוע – אורחים שיוצאים מהאירוע רעבים, יצאו ממנו עצבניים ויספרו לכולם שהאירוע היה גרוע, לא משנה כמה השקעתם בו.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת את 3 היתרונות בהזמנה של שולחן שוק המבורגר. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים, נותר לכם רק לבחור בשולחן המושלם לאירוע הבא שלכם.

שולחן שוק המבורגר

אולי יעניין אותך גם

ארוחה כל שבוע
אוכל
נמאס לכם לטרוח לשבת? יש פתרון!

אוהבים להשקיע את מיטב כוחותיכם לקראת ארוחת בכל שבוע, אבל מרגישים שהפעם אתם זקוקים למנוחה? מצפים לאורחים רבים בשבת הקרובה ולא מעוניינים להפוך להיות עבדים

קרא עוד »
פיצוחים קלויים
אוכל
3 סוגי הפיצוחים הקלויים

הפיצוחים נמצאים לידינו כמעט בכל סיטואציה בישראל: קינוח ונשנוש בסוף ארוחה, מנה מלווה למשקאות אלכוהוליים שונים, או כמובן כחלק בלתי נפרד מצפייה באירועי ספורט בדגש

קרא עוד »