חיפוש

האם סלסלת פירות יכולה להוות קינוח מושלם לאורחים

מה מייצר את הקינוח המושלם? נראות חיצונית, מתיקות מעודנת, טעם עילאי, וכמובן קר ומרענן בימות הקיץ החמים. ללא ספק סלסילת פירות מעוצבת בטעם טוב עונה על כל התנאים. 

 

למה דווקא סלסילת פירות?

לאכול קינוח שמרגיע את הרצון למתוק ולא להשמין תוך כדי? אין יותר טוב מזה. סלסילת פירות היא קינוח בריא ומתאים לכולם. היא אינה מכילה גלוטן, חומרים משמרים או צבעי מאכל. הפירות מזינים וטריים ויוצרים קינוח מושלם למי שרוצה לשמור על הגזרה.

בל נשכח שסלסילת פירות מתאימה למגוון סיטואציות: בילוי בים, ארוחת שישי או אפילו חתונה. ואם בכל זאת תרצו קצת מהפרי האסור, תמיד תוכלו לזלף מעל שוקולד מומס או גבינה מגורדת. זה יתרום גם לטעם וגם ליופי. להזמנה של פירות טריים תוכלו להיכנס לאתר https://freshuk.co.il.

 

צורת הגשה

אחד הדברים החשובים בקינוח ובאופן כללי באוכל, זה הנראות של הצלחת ושל האוכל המוגש. סלסילת פירות שמסודרת בצורה יפה תהיה מזמינה יותר מאשר פירות מפוזרים בכל מקום.

 

איך תוכלו להכין סלסילה מעוצבת?

יש כמה שלבים. הראשון שבהם הוא בחירת הפירות. הקפידו לקנות רק פירות טריים של העונה בצבעים שונים. הבולט ביותר בעיצוב סלסילת פירות הוא בחירת הצבעים וסידורם. שימו לב לרכז את הפרי במקום אחד אבל לגוון בצבעים. כלומר, אל תניחו את האבטיח ליד התותים, במקום, סדרו את האבטיח ליד האננס.

הדבר הבא יהיה חיתוך הפירות ומיקומם בסלסילה. בין אם בחרתם בשורות, טורים או מעגלים, הקפידו לשמור על הסדר במגש. את חיתוך הפירות ניתן לעשות בכל מיני צורות. אם תרצו ללכת על הצורה הקלאסית תוכלו לחתוך את כל הפירות באותו אופן: חתיכות דקות וארוכות. אך אם תרצו גיוון, תוכלו לחתוך את הפירות השונים בצורות שונות ומיוחדות. למשל, לחתוך אננס בצורות של כוכבים.

לבסוף, באיזו סלסילה נשתמש? אז כמובן אפשר להשתמש במגש כלשהו או בסלסילה מקרמיקה או מקש, כל דבר שעולה על דעתכם בעצם, אך גם ניתן להשתמש בפרי כסלסילה. אפשר לקחת פרי גדול, כמו אבטיח או מלון, לרוקן את התכולה שלו ולהשתמש בו כקערה. גם חסכוני וגם מקורי.

  • כשאתם חושבים על קינוח פירות, חשבו על פירות שטעימים לכולם. עדיף לקנות תותים וענבים מאשר פפאיה.
  • הורידו את החלקים שלא אוכלים בפרי. זה נראה יותר טוב וזה יותר נוח לאכילה.
  • ניתן להפוך את הקינוח למיוחד יותר על ידי סידור הפירות בדרכים פחות קונבנציונליות: בצורת קשת בענן, בית או חיות, או אפילו על שיפודים או בתוך גביעים של גלידה.

 

לסיכום –

אין כמו סלסילת פירות. פירות טריים וקרים הם תמיד מרעננים ומשמחים לבב אנוש. הקינוח הבריא שמתעכל בקלילות בקיבה מתאים לכל אירוע ובילוי, והוא קל ופשוט להכנה.

סל פירות

אולי יעניין אותך גם

ארוחה כל שבוע
אוכל
נמאס לכם לטרוח לשבת? יש פתרון!

אוהבים להשקיע את מיטב כוחותיכם לקראת ארוחת בכל שבוע, אבל מרגישים שהפעם אתם זקוקים למנוחה? מצפים לאורחים רבים בשבת הקרובה ולא מעוניינים להפוך להיות עבדים

קרא עוד »
פיצוחים קלויים
אוכל
3 סוגי הפיצוחים הקלויים

הפיצוחים נמצאים לידינו כמעט בכל סיטואציה בישראל: קינוח ונשנוש בסוף ארוחה, מנה מלווה למשקאות אלכוהוליים שונים, או כמובן כחלק בלתי נפרד מצפייה באירועי ספורט בדגש

קרא עוד »