חיפוש

יש לכם תוכנית חיסכון בבנק? ייתכן שיש דרכים טובות יותר לשמור על הכסף

אם נכנסתם לקרוא את הכתבה הזו, אתם אנשים שאכפת להם מהכסף שלהם ואתם מעוניינים למנף אותו בחסכונות טובים ככל הניתן. אשריכם! הבעיה היא שלא כל אחד יודע את הדרך האולטימטיבית לחסכון עבורו ולכן בוחרים בחסכון הכי זמין, פותחים תוכנית חיסכון בבנק שמביאה תשואה נמוכה ואפילו אפסית. יש דרכים טובות יותר לשמור על הכסף ולמנף אותו בצורה משתלמת. מוזמנים לקרוא את הכתבה הזו.

 

מה אתם רוצים להשיג בתוכנית החיסכון?

גם אם אתם שומעים הרבה הטוענים: מגדל קרן השתלמות מצויינת, זה לא אומר שלא תרצו להתאים את החיסכון לצרכים האישיים שלכם. כשפותחים תוכנית חיסכון המניע העיקרי בבחירת מיקום החיסכון צריך להיות הסיבה לפתיחת החיסכון.

כדי לדעת את הסיבה המדויקת שבו עם עצמכם וחשבו מה אתם מעוניינים להשיג בחיסכון הזה? כמה אתם יכולים להפקיד עבורו מידי חודש, אם בכלל. למה החסכון מיועד ומתי תרצו לפדות אותו? האם חשוב לכם לבחור קופה בה אתם יכולים למשוך את הכסף בכל רגע נתון או שאתם מעדיפים שהחיסכון לא יהיה זמין בכל רגע…

כמובן שקיימת שכולנו נרצה תוכנית חיסכון רווחית. אך כמה אנחנו מוכנים להסתכן כדי לקבל תשואה גבוהה יותר? את השאלות הללו כל אחד שואל את עצמו לפני שהוא בוחר תוכנית חיסכון. אחרי שיש לכם תשובות. יהיה לכם קל יותר לברר על מכשיר חסכוני שמתאים לצרכים שלכם.

 

קופת גמל להשקעה

מדובר בקופה חסכונית המאפשרת צבירת הון בצורה קלה ונגישה דרך קרנות גמל כמו מור קופת גמל ועוד. קופה כזו מומלצת להקשעה לטווח ארוך או אפילו בינוני. היא גמישה ונזילה. בכל רגע נתון תוכלו לשנות את תנאי ההפקדות ותדירותם. למרות זאת, תקרת הסכום האפשרית להפקדה בקופת גמל להשקעה היא מוגבלת והיא לא יכולה להיות יותר מ-70,000 ₪ לשנה. כך שבמקרה הצורך כדאי לשלב אותה עם עוד מכשיר חסכוני.

 

פוליסת חיסכון

פוליסה כזו נפתחת בחברת ביטוח. לכל חברת ביטוח היצע משלה. חיסכון כזה מתאים למי שמעוניין לחסוך גם כספים קטנים. גם בתוכנית זו החיסכון נזיל, התשואה גבוהה יותר מתשואה בבנק והסיכון הוא סולידי במיוחד. בבחירת פוליסת חיסכון כדאי להתייעץ עם מומחים כדי להגדיל את אחוזי התשואה. ניתן להגיע לאחוזי תשואה יפים במיוחד.

 

תיק השקעות

בתי השקעות רבים מציעים את שירותיהם בניהול תיקי השקעות ללקוחות. תיקי השקעות יכולים להניב תשואות רווחיות ומשמעותיות במיוחד. הבעיה היא הידע הנדרש בניהול תיק השקעות ובעלות דמי הניהול הגבוהים יותר. לא ניתן לפתוח תיק השקעות על סכום של פחות מ-250,000 ₪. למרות זאת, ניהול תיק השקעות על ידי בית השקעות מקצועי, יכול להכפיל את סכום ההשקעה הראשונית שלכם בצורה משמעותית במיוחד.

 

לסיכום

אם יש לכם תוכנית חסכון בבנק, בבדקו את אחוזי התשואה בה ואל תתפלאו כשתגלו שהיא קרובה יותר לאפס… כדי ליהנות מרווחיות חיסכון, כדאי להשקיע במכשיר חיסכון אחר כפי שסיכמנו כאן.

מחשבון וזכוכית מגדלת

 

אולי יעניין אותך גם

ארוחה כל שבוע
אוכל
נמאס לכם לטרוח לשבת? יש פתרון!

אוהבים להשקיע את מיטב כוחותיכם לקראת ארוחת בכל שבוע, אבל מרגישים שהפעם אתם זקוקים למנוחה? מצפים לאורחים רבים בשבת הקרובה ולא מעוניינים להפוך להיות עבדים

קרא עוד »
פיצוחים קלויים
אוכל
3 סוגי הפיצוחים הקלויים

הפיצוחים נמצאים לידינו כמעט בכל סיטואציה בישראל: קינוח ונשנוש בסוף ארוחה, מנה מלווה למשקאות אלכוהוליים שונים, או כמובן כחלק בלתי נפרד מצפייה באירועי ספורט בדגש

קרא עוד »