חיפוש

כך תהפכו כל ארוחת יום הולדת לאירוע בלתי נשכח

הופ הופ טרללה, אדם יקר ואהוב גדל בשנה! אבל איך תראו לו או לה כמה אתם מעריכים אותם? כמה אתם שמחים שהם בחיים שלכם? ויותר מזה, איך תעשו השנה הזאת למשהו מיוחד ומרגש יותר משנים קודמות? בין אם זהו יום הולדת עגול או שפשוט בא לכם לפנק השנה, אספנו עבורכם מספר רעיונות שישדרגו את היומולדת הקרוב לאירוע בלתי נשכח.

 

זמן לשדרג את האירוע עם הפעלה או מופע

אמן חושים ליום הולדת יכול להיות דרך מעולה לשדרג את האירוע הבא שלכם. ברמת העיקרון, כל אטרקציה או מופע הוא רעיון טוב, אבל אמני חושים, סטנדאפיסטים והרצאות פיקנטיות הן בול-פגיעה עבור ימי הולדת. הן יכולות לשלב אירועים או זיכרונות מהחיים של חתן או כלת השמחה, ולהיות נקודה מרגשת שעוזרת לכולם לחגוג ביחד בצורה מחברת.

 

הפעילו את הקהל עם שאלה או משחק

אם הם מוזמנים,  הם מכירים את חתן או כלת היומולדת. בקשו מהאורחים להביא חפץ או סיפור עליהם. כך תיצרו ארוחת יום הולדת שמייצרת חיבור, מפעילה את האורחים ומשאירה חוויה בלתי נשכחת עם סיפורים מהעבר, פרספקטיבה חדשה על אדם מוכר, ותגליות על רגעים מצחיקים שלא ידעתם שקרו.

הפעילו את הקהל עם שאלה או משחק

מצגת סיכום שנה או עשור

במיוחד ביום הולדת עגול, זה זמן טוב לעצור רגע ולהביט אחורה לעשור האחרון או לכלל החיים של חתן או כלת השמחה. אין אנשים עם חיים משעממים, כל אחד ואחת הם אסופה של סיפורים ורגעים, של שיאים ומשברים שהוא או היא שרדו וניצחו. אם אתם באמת רוצים לחגוג את האדם, ספרו את הסיפור הזה במצגת מרגשת שלא תשאיר עין אחת יבשה.

 

שיר מכל החבורה

נכון, שיר מהחבר׳ה זה דבר שנפוץ בעיקר בחתונות, אבל למה בעצם? לכל אחד מגיע שיר מיוחד משלו, מתנה שהיא זיכרון ורגע, עם מילים משעשעות ואזכורים לצחוקים והבדיחות הפרטיות עם החבורה. עם קצת השקעה וחבר עם כישרון מוזיקלי, תוכלו ליצור המנון לכל החיים שתמיד יעלה לכולם חיוך על השפתיים.
שיר מכל החבורה

מנות מיוחדות מאירועים שונים בחיים

אמרנו ארוחה לא? אז למה לא לייצר תפריט עם רעיון מאחוריו? עצרו רגע לחשוב על רגעים מהחיים, מנות שהיו משמעותיות במיוחד לחוגג או החוגגת – אמפנדס מהטיול בדרום אמריקה, שיחזור של עוגת החתונה, המנה האהובה של כל הזמנים ואפילו נשנושים קטנים של חצות שהם אוהבים. אוכל זאת דרך מעולה להגיד ׳׳אנחנו אוהבים אותך״ לאדם קרוב.

 

ארוחה טובה עם פלייליסט מנצח

הציעו לחברים ומשפחה לשלוח שירים שחתן או כלת היום הולדת אוהבים במיוחד. לאורך הערב תוכלו לנגן את השירים האלו ולחלוק ביחד רגעים וסיפורים על למה דווקא הם. פלוס, תהיה לכם מוזיקה מעולה ללוות את הערב.

 

לסיכום

יום הולדת זה זמן להשקיע אקסטרה מחשבה ולבחור בקפידה את הדברים שישדרגו את האירוע או הארוחה, ויהפכו אותם מעוד יום הולדת מוצלח לאירוע שהוא זיכרון מתוק לכל החיים. זה הזמן שלכם להזמין אמן חושים, לתכנן תפריט מוקפד, להכין מצגת או כל דבר אחד שיגיד ׳׳אנחנו אוהבים אותך׳׳. שיהיה במזל.

מנות מיוחדות לאירוע חתונה

אולי יעניין אותך גם

ארוחה כל שבוע
אוכל
נמאס לכם לטרוח לשבת? יש פתרון!

אוהבים להשקיע את מיטב כוחותיכם לקראת ארוחת בכל שבוע, אבל מרגישים שהפעם אתם זקוקים למנוחה? מצפים לאורחים רבים בשבת הקרובה ולא מעוניינים להפוך להיות עבדים

קרא עוד »