חיפוש

מתכון לעוגת יום הולדת מנצחת -באדיבות קונדיטוריית עוגה צ'אגה באילת

יום ההולדת של הקטנים שלכם הגיע והשמחה רבה. קניתם קצת ממתקים וחטיפים, קישטתם את הבית וניפחתם בלונים במגוון צבעים, אבל עמוק בפנים שכולם כולל כולם שואלים את עצמם ברגעים האלו רק שאלה אחת והיא – איפה איפה איפה העוגה?

 

רושם ראשוני

העוגה חייבת להיות טעימה בזה אין ספק, אבל כולנו יודעים שהעיניים שלנו נותנות את הביס הראשון בכל עוגה שאנו נתקלים בה, בנוסף, בעידן שלנו שכל מנה עולה מיד לרשתות החברתיות – אתם רוצים שהעוגה שלכם תהיה מרשימה מספיק בשביל לגרום לכולם לשלוף את הסמארטפונים שלהם ולצלם את הפלא החגיגי שבמרכז השולחן.

 

הסוד לעוגה מנצחת

אתם יכולים להירגע, סידרנו לכם מתכון לעוגת יום הולדת מנצחת, המתכון באדיבות עוגה צ'אגה – קונדיטוריה באילת.  אז אם גם אתם רוצים לפנק את האהובים שלכם ביום השמח שלכם, קחו כמה דקות מזמנכם – אתם לא חייבים להיות שפים בשביל להכין עוגה טעימה ויפה עם המון לב ואהבה. דאגנו לכם למתכון לעוגה קלה ומהירה להכנה שאפילו לא זקוקה לאפייה.

 

עוגת אוראו ושוקולד לבן

מצרכים:

  • 24 עוגיות אוראו כפולות (264 גרם)
  • 2 מכלי שמנת מתוקה (סה”כ 500 מ”ל)
  • חבילת שוקולד לבן (100 ג’)
  •  4כפות גדושות (60 ג’) אבקת אינסטנט פודינג וניל
  • חצי כוס (120 מ”ל) חלב קר

לקישוט 8 עוגיות אוראו כפולות (88 גרם)

*קערית עם 2/3 כוס (160 מ”ל) חלב לטבילת העוגיות.

 

אופן ההכנה

  1. מניחים בקערה חצי מיכל שמנת מתוקה וקוביות שוקולד לבן ומחממים במיקרוגל ל-10 שניות. מערבבים עד שהשוקולד הלבן נמס לתערובת חלקה ומניחים בצד לקירור.
  2. שופכים לקערה מיכל וחצי שמנת מתוקה ומקציפים במשך כדקה עד לקבלת קצפת. מוסיפים אינסטנט פודינג וניל, חלב ואת תערובת השוקולד הלבן וממשיכים להקציף עד לקבלת קצפת יציבה.
  3. מפרידים את עוגיות האוראו השלמות לשתי עוגיות בודדות. טובלים את חצי העוגיה בקערית החלב משני הצדדים ומסדרים בתחתית התבנית באופן אחיד כשהצד הפנימי פונה כלפי מעלה. יוצקים מחצית מהקרם על שכבת העוגיות ומיישרים. חוזרים על הפעולה עם שכבה נוספת של עוגיות. יוצקים מעל את המחצית הנוספת של הקרם ומיישרים.
  4. טוחנים מעט עוגיות שלמות לפירורים דקים ומפזרים מעל העוגה.
  5. עוטפים בנייר כסף ומכניסים את העוגה למקרר להתייצבות לפחות 6 שעות לפני ההגשה.

טיפ: הכניסו את העוגה למקפיא לשעתיים לפני ההגשה, כך שיתקבל מרקם של גלידה מושלמת.

 

לסיכום – עוגה מנצחת מגיעה מהלב

כל אחד שמח לקבל עוגה ביום ההולדת שלו, קיימות כל כך הרבה סוגי עוגות טעימות ומשונות ולכל אחד יש את ההעדפות שלו בכל הנוגע לטעם העוגה אותה הוא אוהב. לכן, כשאתם מכינים עוגת יום הולדת חשוב במיוחד שתעשו זאת עם הרבה אהבה, כי אם יש תבלין אחד בעולם שאין עליו עוררין – הוא אהבה. מזל טוב!

עוגה צ'אגה - קונדיטוריה באילת. עוגות איכות

אולי יעניין אותך גם

13 מתכונים קלים לבישול
מתכונים
13 מתכונים קלים לבישול

נמאס לכם לבלות שעות במטבח, לנסות להקפיץ ארוחה מאפס? אל תחפשו עוד! במאמר זה, ריכזנו אוסף של 13 מתכונים קלים שיהפכו את הבישול לקלי קלות.

קרא עוד »
איך להכין בננה לוטי מחוץ לקופסא
מתכונים
איך להכין בננה לוטי מחוץ לקופסא

רבים מאתנו מתגעגעים לחופים הטרופיים, הפירות החתוכים והג'ונגלים הפראיים של תאילנד. יש מי שמשאירים את הגעגוע מאחור וממשיכים הלאה, בעוד אחרים תרים אחר דרכים שירככו

קרא עוד »