חיפוש

מהי הדרך הנכונה לבשל הנכונהחוץ

מטבחי חוץ הפכו לטרנד חם בעולם עיצוב הפנים. המטבחים הללו שנבנים בגינה או בחצר אמורים לספק לנו את האפשרות להכין ארוחה שלמה בלי לעשות שימוש במטבח הביתי. הכנת אוכל במטבח חוץ שונה מאשר בישול במטבח רגיל, ולפני שאתם בונים לעצמכם מטבח כזה חשוב להיות מודעים לכך. אנחנו כאן כדי לתת לכם את מה שחשוב לדעת בהקשר הזה. 

 

מהם מטבחי חוץ

מטבחי חוץ הם מטבחים שבהם יש את כל מה שאנחנו צריכים כדי להכין ארוחה בגינה או בחצר. המטבחים הללו נבנים בצורה מינימלית מצד אחד כדי לא לתפוס יותר מידי מקום בחצר, אך הם אמורים להכיל את כל מה שצריך כדי להכין ארוחה. כמובן, ככל שהחצר שלכם גדולה יותר כך ניתן לבנות מטבח חוץ גדול יותר, אך חשוב לדעת שגם בחצר קטנה אפשר להנות ממטבח לא רע.

מטבחי חוץ

בישול במטבח חוץ

הדרך שבה נכון לבשל במטבח חוץ שונה מאשר מטבח ביתי. קודם כל, במטבח חוץ אנחנו בדרך כלל מארחים מה שאומר שהבישול שלנו צריך להיות כזה שבו האוכל הולך מהסיר ישר אל הצלחת. בשר צלוי או מעושן הוא דבר נהדר, מאפים שיוצאים מהתנור או תבשילי קדירה שאותם אוכלים ישר מהסיר הם בדיוק מה שכדאי לבשל במטבח חוץ.

 

אפשרויות הבישול במטבחי חוץ

אחד המאפיינים החשובים של מטבחי חוץ הוא אפשרויות הבישול שיש בהן, כאלו שבדרך לא קיימות במטבחים רגילים. מעשנות, גרילים משוכללים וטאבונים הם דברים שאי אפשר להפעיל בתוך הבית, אבל דווקא כאשר המטבח שלנו נמצא בחוץ הם פתאום הופכים לאופציה ריאלית.

כל אחד מהכלים הללו מאפשר לכם להכין הרבה מאוד דברים, ולכן המתכונים שלכם צריכים להיות בהתאם לאפשרות הבישול שיש לכם. כמובן, תמיד כדאי שיהיו לכם כמה אפשרויות, אולם גם אפשרות אחת מתוך האפשרויות שדברנו עליהן בהחלט יכולה להספיק לכם למגוון רחב של מאכלים.

מטבחי חוץ

מה פחות מתאים

ישנם מאכלים שבהם מעבר לשלב הכנת האכול יש עוד כמה צעדים עד שהאוכל מגיע לצלחת. מאכלים כאלו פחות מתאימים למטבחי חוץ, ולו בשל העובדה שאת הכנת האוכל במטבחי חוץ כולם רואים, וברגע שתורידו את האוכל מהגריל כולם כבר ירצו לאכול אותו.

 

עיצוב אישי

בסופו של דבר מה שחשוב זו האהבה שלכם, ותמיד תוכלו לעצב את המטבח שלכם באופן אישי. מטבח כזה יאפשר לכם להנות מראש ממטבח שבנוי בצורה שבה אתם אוהבים ורגילים להכין את האוכל שלכם.

 

לסיכום

בישול במטבחי חוץ שונה מאשר בישול ביתי בכמה דברים. השינוי המרכזי נוגע לעובדה שצורת הבישול שמטבח חוץ מאפשר לנו שונה מאשר מטבח ביתי רגיל. המתכונים שאותם אתם מכינים צריכים להיות בהתאם לאפשרות הבישול שיש לכם. נסו גם לבחור מתכונים שבהם האוכל מגיע מהסיר אל הצלחת באופן ישיר בלי שלבי ביניים נוספים בדרך.

מטבחי חוץ

אולי יעניין אותך גם

6 תחביבים שכיף לאמץ!

החיים מלאים בהזדמנויות וחלק מהן ממומשות בצורת תחביבים. תחביבים הם פעילויות מהנות שאנו עושים בזמננו הפנוי, והם יכולים להועיל לנו בדרכים רבות. הם מסייעים לנו

קרא עוד »
הַבטָחָה
כללי
מהי הבטחת איכות?

אבטחת איכות היא היבט חיוני בכל תעשייה, המבטיחה שהמוצרים עומדים בתקנים ודרישות ספציפיות. בהקשר של פיקוח ובקרה על תוצרת אורגנית וקונבנציונלית, להבטחת האיכות תפקיד מכריע

קרא עוד »