חיפוש

כמה חיידקים עלולים להצטבר במסנן תמי 4 ישן?

כיום בכל חדר מורים בישראלף וכמעט בכל משרד, תוכלו למצוא מכשיר תמי4. בר מים של תמי4 יושב על השיש גם של לא מעט בתים בישראל. אבל חשוב לתחזק את התמי4 שלכם – משום שהוא עלול להזדהם אם לא תחליפו את הפילטר. אבל למה שתמי4 יזדהם בכלל? וכמה חמור זה כבר יכול להיות? האם חייבים לקנות פילטרים ממי שמכר לכם את התמי4? כל התשובות – בטקסט שלפניכם.

 

למה חיידקים עלולים להצטבר במסנן תמי4

חיידקים יכולים להצטבר על גבי מסנן לתמי 4 אם המסנן אינו מתוחזק כראוי (או אם המים המסונננים מזוהמים). אם מסנן לתמי 4 לא מוחלף באופן קבוע, הוא עלול לצבור זיהומים, מה שיכול ליצור סביבה אידיאלית לגידול חיידקים. במסנן תמי4 מזוהם יש מיליוני חיידקים.

בנוסף, אם המים המסוננים כבר מזוהמים בחיידקים, ייתכן שהמסנן לא יוכל להסיר את כל החיידקים מהמים. לכן חשוב לנקות ולתחזק את בר המים שלכם באופן קבוע. החלפה של המסנן על פי המלצות היצרן – תסייע במניעת הצטברות חיידקים. כמובן שמומלץ להשתמש במקור מים שידוע שהוא נקי מחיידקים כדי להבטיח את איכות המים שאתם שותים, אך סוגיה זו פחות רלוונטית לנו, הישראלים.

למה חיידקים עלולים להצטבר במסנן תמי4

כל כמה זמן צריך להחליף מסנן תמי4

התדירות שבה יש להחליף מסנן תמי4 – או כל בר מים אחר – תלויה בשני גורמים מרכזיים:

  1. סוג המסנן שבו אתם משתמשים.
  2. איכות המים בעיר, או המועצה המקומית.

חלק מהמסננים מיועדים להחלפה כל כמה חודשים, בעוד שאחרים עשויים להחזיק מעמד עד שנה. בדרך כלל מומלץ לבדוק את המלצות היצרן למרווחי החלפת מסננים ולהחליף את המסנן לפי הנחיותיהם.

כל כמה זמן צריך להחליף מסנן תמי4

איפה קונים מסנן תמי4

קמעונאים מקוונים

אמזון, איביי או אתרים של משווקים פרטיים יכולים להיות מקור מצויין למסננים לבר מים ממותגים שונים, דגמים שונים ועוד. יחד עם זאת, אם בוחרים שלא לקנות מסנן מהיבואן הרשמי – חשוב לוודא מראש שאכן מדובר במסנן שמתאים לבר המים המסוים שיש לכם בבית.

 

רשתות השיווק

כמעט בכל סופר ובוודאי בכל רשתות השיווק הגדולות (קארפור, שופרסל, רמי לוי וכו')תוכלו למצוא מסננים לתמי4. על אף שקנייה ברשתות השיווק היא נגישה יותר ומהירה יותר – בדרך כלל היא תהיה גם יקרה יותר מהאינטרנט.

היבואן הרשמי

תמי4 משווקת בישראל על ידי 'שטראוס מים'. בנוסף לברי מים, 'שטראוס מים' משווקת גם פילטרים ייעודיים. זו תהיה בדרך כלל האלטרנטיבה היקרה ביותר – אך איתה תוכלו להיות בטוחים שהמוצר שתקבלו מתאים לבר המים שלכם ושהוא באיכות טובה.

 

סיכום

לסיכום, מומלץ להחליף את מסנן לבר מים כמו תמי 4. החלפה של מסנן למי4 תבטיח שהוא מתפקד כראוי ומספק מים נקיים וטריים. אם אתם מבחינים בשינויים כלשהם בטעם או באיכות המים שלך, ייתכן שהגיע הזמן להחליף את המסנן בתמי4 שלכם.

כמה חיידקים עלולים להצטבר במסנן תמי 4 ישן?

אולי יעניין אותך גם

6 תחביבים שכיף לאמץ!

החיים מלאים בהזדמנויות וחלק מהן ממומשות בצורת תחביבים. תחביבים הם פעילויות מהנות שאנו עושים בזמננו הפנוי, והם יכולים להועיל לנו בדרכים רבות. הם מסייעים לנו

קרא עוד »
הַבטָחָה
כללי
מהי הבטחת איכות?

אבטחת איכות היא היבט חיוני בכל תעשייה, המבטיחה שהמוצרים עומדים בתקנים ודרישות ספציפיות. בהקשר של פיקוח ובקרה על תוצרת אורגנית וקונבנציונלית, להבטחת האיכות תפקיד מכריע

קרא עוד »