חיפוש

כיצד ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של ביט?

אם גם לכם עלו בעבר שאלות כמו- מה המכסה להעברות בביט, איך אפשר לבטל עסקה למקום הלא נכון, מה היא העמלה לבעלי עסק ולא ידעתם למי אפשר לפנות, או שנתקלתם בתקלה טכנית כזאת או אחרת- תכירו מהיום את שירות הלקוחות של ביט.

 

לא שמעתם על ביט?

ביט היא אפליקציה מפורסמת להעברת כספים מבית בנק הפועלים. היא מאפשרת לכל אחד לקבל ולהוציא תשלום דרך הנייד תוך חיוב אשראי קיים. האפליקציה נועדה לאנשים פרטיים ולבעלי עסק והיא מאפשרת העברת כספים מהירה ובלי הרבה מאמץ. ביט היא החברה הגדולה ביותר מבין החברות הדומות לה בתחום התשלום בנייד והיא כבר שם דבר בתחום בכספים. ביט היא אפליקציה נוחה, מהירה ויעילה להעברת כספים.

באפליקציה ניתן להגדיר מספר חשבונות בנק לקבלת כספים ומספר כרטיסי אשראי כדי לאפשר גמישות למשתמש. ביט התפתחה מאז השקתה ב2016 והיום קיים כבר אשראי של ביט, תשלום פיזי בחנויות, אפשרות לרכישה באתרי אינטרנט עם ממשק לאפליקציה ואפילו אפשרות ליצור בקשות תשלום וקבוצות לאיסוף כספים.

שירות הלקוחות של ביט

עם מי אפשר לדבר?

שירות לקוחות ביט הוא נפרד מזה של בנק הפועלים וניתן לפנות אליהם בלא מעט דרכים. במידה ונתקלתם בתקלה באפליקציה, בטעות בהעברה או בכל עניין אחר בעת שימוש בפלטפורמה תמיד תוכלו לפנות לעזרה אצל שירות הלקוחות. שירות הלקוחות קיים ברשתות החברתיות, במייל, באתר, באפליקציה, בוואטסאפ ובדרך הקלאסית במספר הטלפון *6428.

השירות עובד בכל הימים חוץ מבשבת וניתן לפנות אליהם בנוגע לכל שאלה, מתמיכה טכנית באתר ובאפליקציה ועד לתקלות וטעויות. שירות הלקוחות של ביט קיים בכל הפלטפורמות כדי לוודא שתמצאו תשובה לכל בעיה.

 

מה הוא שירות לקוחות באופן כללי?

שירות לקוחות הוא תחום בחברות עם ממשק משתמש, כלאמר לרוב החברות שמציעות שירותים באפליקציות ואתרים תהיה פלטפורמה של שירות לקוחות. השירות מורכב ממוקדנים שיודעים לעזור עם תשובות מותאמות לצרכים הספציפיים של אותה פלטפורמה- לדוגמא בביט המוקדנים ידעו להציע שירות טכני באפליקציה או באתר, לפתור תקלות כספים, העברות וכדומה. תחום שירות הלקוחות הוא תחום חשוב שבו נציגים מהחברה יכולים לקבל פידבק מהלקוחות על איכות המוצר והשירות שהם מציעים.

 

לסיכום-

ביט היא פלטפורמה להעברת כספים דרך הנייד שהתפתחה גם לתחומי האשראי והסליקה. האפליקציה מציעה כמות גדולה של ערוצי תקשורת לשירות לקוחות ומאפשרת קבלת עזרה כמעט בכל פלטפורמה אפשרית. אם תתקלו בכל בעיה באפליקציה או באתר תמיד תוכלו לפנות לאחד מערוצי שירות הלקוחות.

שירות לקוחות הוא התחום שמתעסק בהצעת מענה ללקוח בנוגע לשירות או מוצר של חברה, והם זמינים שישה ימים בשבוע כדי לאפשר לכם לפנות אליהם בנוגע לביט. בפשטות- אם תצטרכו אותם, הם בכל מקום. שירות הלקוחות של ביט.

שירות הלקוחות של ביט

אולי יעניין אותך גם

6 תחביבים שכיף לאמץ!

החיים מלאים בהזדמנויות וחלק מהן ממומשות בצורת תחביבים. תחביבים הם פעילויות מהנות שאנו עושים בזמננו הפנוי, והם יכולים להועיל לנו בדרכים רבות. הם מסייעים לנו

קרא עוד »
הַבטָחָה
כללי
מהי הבטחת איכות?

אבטחת איכות היא היבט חיוני בכל תעשייה, המבטיחה שהמוצרים עומדים בתקנים ודרישות ספציפיות. בהקשר של פיקוח ובקרה על תוצרת אורגנית וקונבנציונלית, להבטחת האיכות תפקיד מכריע

קרא עוד »