חיפוש

חולמים לפתוח קייטרינג? הנה כל מה שתצטרכו

בעולם העסקים, הקמה של קייטרינג נחשבת למורכבת במיוחד, ואם אתם עומדים לפני הצעד הזה, יש כמה דברים שכדאי להכיר. בניגוד לעסקים אחרים, קייטרינג הוא שירות שיש עליו הרבה מאוד פיקוח, כיון שבשיווק מזון יש הרבה מאוד סיכונים. כל זה בלי לדבר על העניינים הלוגיסטיים שנמצאים בכל קייטרינג. כאן נספר לכם על מה שאתם צריכים לדעת בנידון.

 

אחסון אוכל בצורה נכונה

הדבר הראשון שעליו אתם צריכים לתת את הדעת והא הדרך שבה תאחסנו את האוכל של הקייטרינג. האחסון נועד לא רק כדי לשמור אוכל אלא גם כדי לשנע אותו, בהנחה שאתם רוצים לעבוד באזורים רבים. אל תשכחו לוודא שיש לכם קופסאות אחסון למטבח שניתן לאחסן בהן מזון בצורה בטוחה. הקופסאות צריכות להיסגר היטב כדי שגם בעת נסיעה האוכל לא ייפגע.

ספקים קבועים

שמירה על תקנות הבריאות

במדינת ישראל ייצור של מזון כפוף לפיקוח מחמיר כדי למנוע מצבים שבהם אנשים אוכלים אוכל שאינו בטוח. בתור קייטרינג, אתם צריכים לקבל אישור לשיווק מזון וכמובן להיות כפופים לביקורות הללו של משרד הבריאות. חלק מהתקנות הן דברים שלא בהכרח הייתם חושבים עליהם, ולכן כדאי להכיר אותן היטב לפני שאתם פותחים את הקייטרינג.

 

מקום מתאים להכנת האוכל

בתור מי שמחזיקים בקייטרינג, אחד הדברים הכי מרכזיים הוא לדאוג למקום שבו אתם יכולים להכין את האוכל שלכם. המקום הזה צריך להיות נגיש, כדי שתוכלו לקבל את המוצרים מהספקים שלכם בצורה נוחה, וכמובן כזה שתוכלו להוציא ממנו את האוכל ליעדים השונים. לפעמים יהיה כדאי לכם לחכות עם הפתיחה של הקייטרינג כדי למצוא מקום שיהיה נוח לעבודה.

 

ספקים קבועים

בתחום המזון יש הרבה מאוד ספקים, אולם בתור בעלים של קייטרינג, ההמלצה שלנו היא לעבוד מול ספקים קבועים. עבודה מול ספקים קבועים מאפשרת לכם להתנהל עם הרבה פחות תקלות, ולדעת תמיד מה יש לכם ומה אתם צריכים להזמין. לפני שאתם בוחרים ספקים בצעו השוואת מחירים בין השחקנים המרכזיים בשוק, כדי לבחור את מי שייתן לכם שירות.

ספקים קבועים

הובלה

בכל קייטרינג, שירות הובלה הוא משהו שאתם לא יכולים לוותר עליו. ההובלה של האוכל היא כלי מרכזי בשירות שאתם נותנם ויש לכם את הבחירה האם לפנות כל פעם לחברת הובלות שתעשו עברכם את העבודה או להחזיק אצלכם בעסק הובלות משלכם. לכל בחירה יש את היתרונות שלה, אולם כדאי להחליט מראש מה האופציה שבה תעבדו בקייטרינג שלכם.

 

לסיכום

פתיחה של קייטרינג היא אירוע מורכב, וצריך לדעת להתכונן אליו בצורה הנכונה. הדבר הראשון שאליו יש לדאוג הוא קופסאות אחסון שבהן תוכלו לאחסן את האוכל ולשנע אותו ליעדים השונים. כמו כן עליכם לדאוג למקום נגיש שבו תעבדו, כדי שהספקים שלכם יוכלו להביא אליכם את המוצרים השונים, ושאתם תוכלו להוציא הזמנות בצורה נוחה.

ספקים קבועים

אולי יעניין אותך גם

6 תחביבים שכיף לאמץ!

החיים מלאים בהזדמנויות וחלק מהן ממומשות בצורת תחביבים. תחביבים הם פעילויות מהנות שאנו עושים בזמננו הפנוי, והם יכולים להועיל לנו בדרכים רבות. הם מסייעים לנו

קרא עוד »
הַבטָחָה
כללי
מהי הבטחת איכות?

אבטחת איכות היא היבט חיוני בכל תעשייה, המבטיחה שהמוצרים עומדים בתקנים ודרישות ספציפיות. בהקשר של פיקוח ובקרה על תוצרת אורגנית וקונבנציונלית, להבטחת האיכות תפקיד מכריע

קרא עוד »