חיפוש

חגיגה לשניים: מתכון להנאה עם אוכל טוב והיכרויות דיסקרטיות

אוכל טוב והיכרויות דיסקרטיות הם שני דברים שיכולים להפוך את החיים שלכם ליותר מהנים ומספקים. כאשר אתם אוכלים אוכל טעים, אתם נהנים מחוויה חושנית ומעוררת חושים. כאשר אתם מכירים אנשים חדשים באופן דיסקרטי, אתם יכולים לחקור את המיניות שלכם בצורה חופשית ובטוחה. קבלו כמה טיפים לשילוב בין שני אלה כדי ליצור חוויה בלתי נשכחת.

 

מצאו מקום מושלם לאכול בו

אם אתם רוצים ליצור אווירה רומנטית, בחרו מסעדה יוקרתית עם אווירה אינטימית. אם אתם מחפשים חוויה קצת יותר קלילה, תוכלו לנסות מסעדה קטנה ומקומית עם אוכל טעים. הזמינו מנות שתוכלו לשתף. זוהי דרך מצוינת ללמוד יותר על הטעם של האדם האחר.

תוכלו להזמין מנות קטנות או לשתף מנה גדולה. אם הכרתם דרך אתר הכרויות סקס אל תמהרו למקום הדיסקרטי שלכם, דברו אחד עם השני ואל תתביישו לשוחח על מה שאתם אוהבים ואתם לא אוהבים באוכל ובסקס. זהו דרך מצוינת להכיר אחד את השני טוב יותר.

מצאו מקום מושלם לאכול בו

היו פתוחים לדברים חדשים

כשאתם יושבים במסעדה עם האדם שהכרתם, אל תתביישו לנסות מנות שאתם לא מכירים. זוהי דרך מעולה לגלות דברים חדשים על אוכל ועל עצמכם. בין מנה למנה השיחה שלכם צריכה להיות קולחת כדי להבין מה המטרות של האדם שמולכם. גם משקה אלכוהולי יסייע לשיח שלכם ולאווירה משוחררת יותר שתוביל להרפתקה חדשה.

 

דברו באותה השפה

בין אם מדובר בהיכרויות רומנטיות ובין אם בהיכרויות דיסקרטיות, בדרך כלל האנשים שנפגשים מקווים להיות באותו הראש ולדבר באותה השפה. למשל, הכרויות רוסיות ורוסים יסייעו לבני הקהילה הרוסית לדבר בשפה המוכרת לשני הצדדים ולשמור על הדיסקרטיות. אנשים מאותו המגזר גם יעדיפו להיפגש במסעדה עם אוכל שהם אוהבים ומשותף להם, במקרה הזה מסעדה רוסית.

דברו באותה השפה

 

אתרי היכרויות דיסקרטיים

מאחר ואתם מעוניינים לשמור על דיסקרטיות לפני שאתם משלבים את המפגש עם הצד השני באוכל טוב, השתמשו באתרי היכרויות דיסקרטיים. ישנם מספר אתרים שמספקים אפשרויות היכרויות דיסקרטיות. אתרים אלה מציעים דרך בטוחה וידידותית לחפש שותפים מיניים. ישנם גם מספר אירועים שמיועדים ליצור הזדמנויות להיכרויות דיסקרטיות. אירועים מסוג זה יכולים להיות דרך מצוינת להכיר אנשים חדשים מבלי להרגיש לחוצים, במיוחד אם הם משלבים אוכל טוב.

 

מצאו מכנה משותף

חשוב להיות כנים לגבי מה שאתם מחפשים באתרי היכרויות או באירועים דיסקרטיים. זה יעזור לכם למצוא אנשים שמתעניינים באותו דבר שאתם מתעניינים בו וליצור מכנה משותף.

 

לסיכום

לא משנה איך תבחרו לשלב בין אוכל טוב להיכרויות דיסקרטיות, חשוב ליהנות מהחוויה ומהרגע. הקדישו את הזמן במסעדה שבחרתם כדי להכיר את האדם האחר ובמקביל ליהנות מהאוכל. זוהי הזדמנות נפלאה להירגע ולהתפנק גם אם בסוף תגלו שהמטרות שלכם שונות או שאינכם מתאימים.

לסיכום

אולי יעניין אותך גם