חיפוש

אילו סוגי מסעדות תוכלו לפגוש באבו דאבי

מאז שהתאפשר לנו לבקר באיחוד האמירויות עברו בערך שנתיים וחצי, אבל זה מרגיש שעולמנו התהפך לחלוטין. אם פעם היינו רגילים לראות את הנופים היפים, את המקומות היוקרתיים ואת מסעדות הגורמה רק בעמודים של בלוגרים ומפורסמים מרחבי העולם, עכשיו גם לנו יש את האופציות לנסוע, לראות ולטעום את הכל בעצמנו.

וזה בדיוק מה שאנחנו עושים מאז – סופגים את התרבות, מתרגשים מהמבנים ומתלהבים מהאוכל. תחום הקולינרי באיחוד האמירויות הוא סיפור בפני עצמו – אין כמעט אף מסעדן מוכר ברחבי העולם שלא פתח פה מסעדה משלו – ראה ערך גורדון רמזי.

ובדיוק בתחום הקולינריה אנחנו בוחרים להתמקד בכתבה היום, שבה נדבר אילו מסעדות באבו דאבי מחכות שנבקר בהן ומהי תרבות הקולינרית באיחוד האמירויות. תכינו את הדרכונים ואיזה מכנס משוחרר.

 

 טסים לאמירויות

במרחק קצר ביותר, רק כ – שעתיים וחצי של טיסה, אנחנו פוגשים עולם אחר לחלוטין. נכון, גם טיסות לאירופה מגלות לנו עולם שונה ומאפשרות לנו הצצה לתרבויות שונות משלנו, אבל המזרח בכלל ואיחוד האמירויות בפרט, זה משהו שלא העזנו לחלום עליו גם בחלום הכי פרוע שלנו. הפאר והיוקרה שיש באזור, מורגשים בכל תחום החיים ובהחלט לא פוסחים על תחום האוכל.

 

 מה אוכלים באמירויות

נתחיל מהבסיס, אוכל מסורתי שלהם מזכיר מאוד את האוכל שלנו – הרבה אורז, בשר כבש (שמעדיפים פה על בשר מסוג אחר) ושימוש נרחב בתבלינים "מזרחיים" דוגמת הל וזעפרן. אם החוויה שאתם מחפשים היא חוויית ה"פשוט והעממי", הדרך תוביל אותכם לנסות את השווארמה המקומית ומנות דוגמת קישואים ממולאים.

 

 מה לא אוכלים באמירויות

מדובר במדינה מוסלמית ועל כך, איסורי האסלאם מורגשים בה. לא אוכלים פה בשר חזיר (ניתן למצוא אותו במקומות מסוים, אבל ככלל לא משתמים בו במנות) ולא יהיה לכם קל למצוא אלכוהול, פרט למקומות מתויירים ממש.

 

 ומה עם קצת פנסיות

אם יש מקום שמקדש את העניין, אתם נמצאים בו. שפים גדולים כבר הבינו מזמן את חשיבות הנוכחות שלהם באמירויות, להתפתחות המותג שלהם והם בהחלט נוכחים כאן.

 

 בואו נדבר ספציפי יותר

מסעדת דוגמת Market Kitchen,Ronda Locatelli , Hakkasan ומגוון מסעדות עם אוכל הודי (דבר מאוד פופולארי כאן) ועוד.

 

 טסים, נהנים ואוכלים

אם נצטרך לסכם את החוויה הכללית של איחוד האמירויות, אלא בדיוק המילים שנשתמש בהם. אוכל טוב הוא לא רק סלוגן כאן, אלא ממש דרך חיים. אוכל טוב באיחוד האמירויות לא נועד אך ורק למשיכת תייר, הוא נועד למקומיים שמבינים ומעריכים חומרי גלם טובים ואיכותיים, צורת הגשה והאווירה הכללית שיש במסעדות.

בקצרה, לאיחוד האמירויות, בין אם זה דובאי או אבו דאבי, נוסעים להתנהג כמקומיים ותחום הקולינרי הוא בהחלט תחום לחקור ולהנות ממנו. עד שנגיע – תאכלו גם בשבילנו.

מסעדות

אולי יעניין אותך גם