חיפוש

המותג שהתחיל את דרכו בתעשיית הגריל ב-1952

חברת Weber האהובה מוכרת לנו מהגרילים האיכותיים והמעשנות המיוחדות שמעניקות לבשרים שלנו טעמים שלא ניתן להשיג במעשנות וגרילים אחרים. החברה המשפחתית מייצרת גרילים והחלה את דרכה בתעשיית הגריל בשנת 1952 ומאז הפכה למעצמה עולמית עם סניפים במעל ל-60 מדינות. אז מה הם הגרילים והמעשנות האיכותיות של Weber? במאמר זה נציג לכם.

 

חברת וובר

חברת Weber הוותיקה והאיכותית מעניקה לנו מזה 70 שנה גרילי גז איכותיים. החברה מקדמת את הטכנולוגיות הקיימות בשוק על מנת ליצור את חווית הגריל הטובה ביותר עבור חובבי הבשר. החברה שמה דגש על עיצוב מודרני, איכות המוצר ומשתמשת בחומרי גלם המתקדמים ביותר בשוק.

מלבד היותם אחת מהחברות המובילות בתחום הגריל, וובר ישראל מביאה לנו ליינים שלמים של גרילי פחמים פרימיום שכל אחת מהן עונה על צרכים שונים. יחד עם גרילי הפחמים, גם מעשנות הבשר ומעשנות הפלט של החברה בולטות באיכות והקדמה שלהן, יחד לצד נוחות צלייה ובישול נתחי בשר מצוינים.

חברת וובר מציעה לכם גם מדריכי בישול באמצעות אפליקציית Weber Connect הראשונה מסוגה בתחום הצלייה. האפליקציה מספקת עזרים במהלך הבישול, החל מרגע זמן הפיכת הבשר ועד זמן ההגשה כשהבשר מוכן.

 

גרילי פחמים

גרילי הפחמים של Weber ידועים ברחבי העולם והדרישה להן גודלת מידי שנה. סדרות הגרילים האלה הם אלה שהקפיצו את וובר למודעות גדולה יותר של חובבי הבשר וצרכני הגריל. בסדרות הרגיל ניתן להנות מפיצ'רים המורידים דאגה מליבם של הציילנים שיכולים להתמקד אך ורק בהכנת נתחי הבשר.

לא רק הנוחות וחווית המשתמש נעימה בסדרה זו, אלא שגם הגרילים ידועים בעיצובם האלגנטי והמודרני שמוסיף חן לכל מקום בו הגריל נמצא – בין אם זה בחצר, במטבח או במרפסת. ואם חשקה נפשכם בגריל נייד עבור טיול קמפינג, חברת וובר עונה גם על הצורך הזה והוציאה גרילי פחמים ניידים שניתן לארוז ולקחת לכל מקום.

 

סוגי גרילי פחם בקטלוג של וובר הם:

גרילי פחמים WEBER ORIGINAL

גרילי פחמים Master touch

גרילי פחמים ניידים

גרילי פחמים מסדרת ה- PREMIUM

גרילי פחמים מסדרת PERFORMER

 

מעשנות בשרים

המעשנות המיוחדות של וובר ידועות באיכותן, ולא רק בכך, אלא גם בדרכי המתקדמות שלהם לשמירת הטמפ' האחידה במהלך הבישול לאורך זמן. מעשנות מסוימות יכולות להרוס את נתחי הבשר בגלל שינויי חום קיצוניים, דבר שלא יקרה בוובר, בזכות מבנה המעשנה. בנוסף למבנה המעשנה קיים גם מיכל נוזלים ותא כפפות ייחודי שעוצב במיוחד לאדם שנמצא על הגריל ומשתמשבו.

אם חלמתם על לקחת את תחביב הבשר שלכם צעד אחד קדימה ולהפוך אותו לאהבה אמיתית – המעשנות של וובר יעזרו לכם בתהליך. אל תשכחו שעבור שמירה על איכות המעשנה, יש להשתמש בכיסוי ייחודי שיגן עליו מפני מזג האוויר כשהוא נמצא בחוץ או בתוך מחסן סגור.

וובר ישראל

אולי יעניין אותך גם

6 תחביבים שכיף לאמץ!

החיים מלאים בהזדמנויות וחלק מהן ממומשות בצורת תחביבים. תחביבים הם פעילויות מהנות שאנו עושים בזמננו הפנוי, והם יכולים להועיל לנו בדרכים רבות. הם מסייעים לנו

קרא עוד »
הַבטָחָה
כללי
מהי הבטחת איכות?

אבטחת איכות היא היבט חיוני בכל תעשייה, המבטיחה שהמוצרים עומדים בתקנים ודרישות ספציפיות. בהקשר של פיקוח ובקרה על תוצרת אורגנית וקונבנציונלית, להבטחת האיכות תפקיד מכריע

קרא עוד »