חיפוש

הכל ברכיבים – מה יש באוכל לאוגרים?

אוכל לאוגרים הוא מפתח חשוב בשמירה על בריאותם של היצורים הפרוותיים החמודים. בטבע האוגרים ניזונים מגרעינים, פירות וחרקים קטנים וזקוקים לגיוון גדול על מנת לשרוד. הפיכתם לחיות מחמד מעבירה אלינו את האחריות לתזונה בריאה ומאוזנת עבור האוגר שאינו יכול לחפש את מזונו, כדי שמשקלו יישאר תקין והוא יקבל את כל הויטמינים והמינראלים הדרושים לו לבריאותו. בפטבסט תוכלו למצוא מזון אוגרים איכותי ממספר יצרנים מובילים במשלוח חינם עד פתח הבית. 

 

אוגרים כחיית מחמד

האוגר הוא אחת מחיות המחמד הנפוצות והאהובות בישראל. המידות הזעירות, קלות האחזקה והטיפול וגם מחירם הזול הופכים אותו לחיית המחמד האידיאלית שאינה מלכלכת את השטיחים או את הספות ומחזקת את הבטחון העצמי של הילדים, את תחושת האחריות וגם מפתחת ערכים חשובים כגון חמלה. מאחר והאוגר חי בכלוב, יש צורך לספק לו את כל מזונו באמצעות פירות טריים וגם אוכל לאוגרים אותו ניתן להשיג בחנויות החיות המובחרות.

מזון לאוגרים

פטבסט

חנות בעלי חיים פטבסט ממוקמת באור יהודה וכוללת גם מספרה לבעלי חיים. באמצעות אתר האונליין של החנות תוכלו להזמין מזון, צעצועים, אביזרים ומוצרי טיפוח ונוי לחיות המחמד שלכם במחירים מאד משתלמים ובמשלוחים חינם עד פתח הבית. בחנות תוכלו גם למצוא מזון לאוגרים מן המותגים המובילים בעולם אשר מהווים את הבסיס לתזונה בריאה לאוגרים.

 

מה אוגר צריך לאכול?

בטבע, האוגר נמצא במסע חיפוש מתמיד אחר מזון. הוא אוכל פירות וזרעונים ויכול לזלול גם חרקים קטנים. בטבע יש לו את כל מה שדרוש לו, אבל בכלוב הצר הוא זקוק למזון שלא רק יזין אותו אלא גם יעזור לו לשייף את שיניו הגדלות בלי הפסקה. במידה ואתם רואים כי האוגר נובר בקש שלו כאילו איבד שם דבר מה, זהו סימן שהוא רעב ומחפש מזון. זכרו שאין לתת לאוגר את שאריות הסלט של הערב בשל המצאות חומרים מזיקים כמו מלח, שמן, חומץ או פלפל שחור. להלן רשימת המזונות המומלצת לאוגר, כאשר מומלץ מאד לגוון לו את מזונו:

דגנים – גרגרים וזרעונים של חיטה, אפונה, תירס, גרעיני חמניה.

פירות – תפוח, אגס, פירות יער, מלון ( לא פירות הדר ולא פירות טרופיים ).

ירקות – ברוקולי, פלפל ומלפפון ( לא עגבניה )

מזון לאוגרים

מזון יבש לאוגרים

המזון היבש לאוגרים הוא הבסיס התזונתי של האוגר שלכם. הוא מכיל את כל החלבונים, השומן, הסיבים והמינרלים החשובים שהאוגר זקוק להם בנוסף למזון הטרי שאתם מעניקים לו. לכן לא מומלץ לוותר עליו ולהקפיד למלא לו את הקערה לנשנוש גם בשעות הלילה, שכן בטבע האוגרים פעילים בעיקר בלילות.

 

לסיכום

בפטבסט תוכלו למצוא מזון אוגרים משובח מהמותגים המובילים אשר מקפידים על תזונה מאוזנת לאוגר שלכם ואשר ישמרו על בריאותו ויעניקו לו שובע.

מזון לאוגרים

אולי יעניין אותך גם

6 תחביבים שכיף לאמץ!

החיים מלאים בהזדמנויות וחלק מהן ממומשות בצורת תחביבים. תחביבים הם פעילויות מהנות שאנו עושים בזמננו הפנוי, והם יכולים להועיל לנו בדרכים רבות. הם מסייעים לנו

קרא עוד »
הַבטָחָה
כללי
מהי הבטחת איכות?

אבטחת איכות היא היבט חיוני בכל תעשייה, המבטיחה שהמוצרים עומדים בתקנים ודרישות ספציפיות. בהקשר של פיקוח ובקרה על תוצרת אורגנית וקונבנציונלית, להבטחת האיכות תפקיד מכריע

קרא עוד »