חיפוש

איזה גריל הכי יתאים לבית שלכם? כל הפרטים במקום אחד!

אם אתם כאן – סימן שאתם רוצים לדעת איזה מנגל יהיה המתאים ביותר עבורכם. כדי לענות על שאלה זו, ישנם מספר שיקולים שכדאי להתחשב בהם. הגריל מיועד לגינה גדולה או למרפסת קטנה? הטעם המעושן חשוב לכם או שאולי דווקא הנוחות והניקיון קודמים לכל? הגריל מיועד לארוחות ענק או לארוחות משפחתיות קטנות? ננסה להעלות על כל השאלות החשובות ולהציף את כל השיקולים הרלוונטיים.

 

טעם מסורתי ומעושן או נוחות וניקיון?

כדי להבין מה הוא הגריל האידאלי עבורכם, ראשית כדאי להבין מה הם סדרי העדיפויות שלכם בהקשר של המנגל המיוחל. במידה וחשוב לכם טעם העשן המאפיין כל כך את ארוחת "על האש" המסורתית, ייתכן ותעדיפו מנגל פחם. מנגד, במידה וניקיון ונוחות עומדים מראש סדרי העדיפויות שלכם, כנראה שתעדיפו גריל גז.

 

מנגל פחם

כאמור, רבים מסרבים לעבור לרגיל גז משום מפניי שהם אינם מוכנים לוותר על הניחוחות והטעם המעושן. מנגל פחם כשמו הוא, מבוסס על בערה שמקורה בפחמים. ביחס לגריל גז, תצטרכו לחכות זמן רב יותר עד שתגיעו לטמפרטורה מספיקה לצלייה, בנוסף קשה לכוון את גובה ועוצמת האש. כמו כן, יש לנקות ולרוקן את הפחמים בסוף השימוש.

 

גריל גז

גריל גז מהווה את פתרון הגריל הנפוץ ביותר בשנים האחרונות, זאת בעיקר בשל הנוחות המאפיינת את השימוש בו. בימי עבר, גריל גז נחשב למוצר "בוטיק" שרק גרופים של התחום היו רוכשים במחירים גבוהים.

היום, ניתן לרכוש גריל גז במחירים הוגנים והמוצר הולך ותופס תאוצה. ובכן, ישנם כאלו הטוענים שהבדלי הטעם בין גריל פחם לגריל גז הם משמעותיים ובהתאם לא מוכנים להשתמש בגריל גז, אבל אם אתם לא נמנים בין האוכלוסייה הזאת – כנראה שפער נוחות השימוש לטובת גריל גז יכריע את הכף.

 

מרפסת קטנה או גינה רחבת ידיים?

לאחר ששטחנו את היתרונות והחסרונות של גריל הגז והפחם, תרצו לדעת איזה גריל יתאים לשטח הנתון שלכם. במידה ויש לכם גינה גדולה אליה תרצו להזמין אורחים רבים לעל האש, כנראה שתרצו לרכוש גריל גדול בעל שטח צלייה גדול. מנגד, אם מטרת הגריל היא ארוחות צנועות יחסית, לכם ולמשפחתכם המצומצמת, גריל בגודל בינוני ואף קטן בעל שטח צלייה מצומצם בהחלט יעשה את העבודה.

 

הבנתי מה הוא הגריל המושלם עבורי, מה השלב הבא?

כאמור, בעבר משטחי צלייה, לרבות מנגל על בסיס פחם וגריל גז, היו נחלתם של חובבי בשר מושבעים. היום המצב שונה, רוב משקי הבית מתהדרים בפתרון צלייה כזה או אחר. ימי עצמאות מאופיינים בניחוחות בשר עסיסיים ואפילו הצמחוניים שבנינו לא פוסחים על חווית מנגל צמחונית. בהתאם לביקוש הגובר, קמו חברות רבות המוכרות מוצרי גריל דרך הרשת. אז שיהיה בתאבון!

גריל גז

אולי יעניין אותך גם

6 תחביבים שכיף לאמץ!

החיים מלאים בהזדמנויות וחלק מהן ממומשות בצורת תחביבים. תחביבים הם פעילויות מהנות שאנו עושים בזמננו הפנוי, והם יכולים להועיל לנו בדרכים רבות. הם מסייעים לנו

קרא עוד »
הַבטָחָה
כללי
מהי הבטחת איכות?

אבטחת איכות היא היבט חיוני בכל תעשייה, המבטיחה שהמוצרים עומדים בתקנים ודרישות ספציפיות. בהקשר של פיקוח ובקרה על תוצרת אורגנית וקונבנציונלית, להבטחת האיכות תפקיד מכריע

קרא עוד »