חיפוש

אילו הם פולי הקפה הכי נפוצים בישראל

לאחרונה גילינו שאנחנו אוהבים את הקפה שלנו יותר מכל דבר אחר. עובדה זו גרמה לנו להבין כי יש קהילות שלמות של אנשים שנושמים וחיים קפה. לכן, החלטנו לצאת ולהכיר את התחום מקרוב. המדריך הנוכחי הוא רק קצה הקרחון.

שכן, בתקופה הקרובה נעלה סדרת מדריכים שתציג בכל פעם שאלה שעניינה אותנו ונצא לחקור אותה. הפעם, יצאנו לבדוק אילו פולי קפה הם הנפוצים ביותר בישראל וחזרנו עם כמה שאתם צריכים להכיר מקרוב.

 

הסוג ה – 1 של פולי הקפה שנחשב לנפוץ ביותר בישראל:  פולי ערביקה

מי מכם ששותים הרבה קפה בחוץ כנראה יודעים שפולי הערביקה נחשבים לנפוצים ביותר. אלו פולים שמגיעים אלינו הישר מצפון אמריקה הרחוקה. מדובר בפולי קפה בעל טעם מתוק ועדין. מי שאוהב את הקפה שלו פחות חומצי, צריך לבקש את הפולים האלה בפעם הבאה שהוא קונה לעצמו אספרסו בחוץ.

עובדה נוספת שכדאי לדעת לגבי פולים אלו נוגעת לאזור הגידול הייחודי להם. פולים אלה גדלים באזורים שנמצאים בגובה רב מעל פני הים, באזורים שמאופיינים בגשם רב.

שעועית ערביקה

הסוג ה – 2 של פולי הקפה שנחשב לנפוץ ביותר בישראל:  פולי רובוסטה

הסוג השני של פולי קפה שנחשבים לנפוצים ביותר בישראל אלה פולי הרובוסטה. פולים אלו נחשבים לפופולריים ביותר בארץ (וגם בעולם). מדובר בפולים עם טעם חזק יחסית שידועים ברמות קפאין גבוהות במיוחד. הרובוסטה משמש לא פעם להכנה של קפה נמס, כך שסביר להניח שטעמתם ממנו לא פעם ולא ידעתם על כך בכלל.

 

הסוג ה – 3 של פולי הקפה שנחשב לנפוץ ביותר בישראל:  פולי ליבריקה

פולי ליבריקה נתפסים על ידי רבים כתענוג אדיר. יש להם ארומה ייחודית (ויש מי שאומרים שזה נובע בעקבות אזור הגידול המיוחד שלהם). מומחים בקפה מדמים לא פעם את הארומה של הפולים האלה לפירות ופרחים. אנחנו ממליצים לכם לטעום את הפולים ולהיחשף בעצמכם לארומה המיוחדת שלהם.

 

איזה פולים הם האהובים עליכם ביותר?

אם אתם אוהבים קפה כמונו, אנו מזמינים אתכם לאתגר את עצמכם ולצאת לטעימות קפה בבתי קפה איכותיים. אנו לא מתכוונים לבתי קפה שמתמקדים בהזמנות של כריכים ומשקאות קרים, אלא בבתי קפה שמתמקדים אך ורק בקפה.

אנחנו מוצאים את עצמנו מבלים לאחרונה לא מעט בבתי קפה כאלו, כך שאנו חוקרים את התחום באופן מעמיק ומגלים בכל פעם פולים חדשים עם ארומה ייחודית.

איזה שעועית

השורה התחתונה

המדריך הנוכחי צפוי להסתיים בעוד כמה רגעים וזו ההזדמנות שלנו לסכם אותו. בשלב זה אתם יודעים מה הם פולי הקפה הנפוצים ביותר, כך שנותר לכם רק לצאת ולהכיר בהם מקרוב. אנו מזמינים אתכם לעורר את חוש הטעם שלכם ולחזור לכאן אחרי שיהיו לכם מסקנות בנושא. מי יודע? אולי נעלה בהמשך מדריך נוסף שירכז את הטעמים האהובים ביותר על הקוראים שלנו.

פולי קפה

אולי יעניין אותך גם

6 תחביבים שכיף לאמץ!

החיים מלאים בהזדמנויות וחלק מהן ממומשות בצורת תחביבים. תחביבים הם פעילויות מהנות שאנו עושים בזמננו הפנוי, והם יכולים להועיל לנו בדרכים רבות. הם מסייעים לנו

קרא עוד »
הַבטָחָה
כללי
מהי הבטחת איכות?

אבטחת איכות היא היבט חיוני בכל תעשייה, המבטיחה שהמוצרים עומדים בתקנים ודרישות ספציפיות. בהקשר של פיקוח ובקרה על תוצרת אורגנית וקונבנציונלית, להבטחת האיכות תפקיד מכריע

קרא עוד »