חיפוש

איך להכין מלוחיה טבעונית

בתקופה האחרונה אנו שומעים המון על המלוחיה מחברים, קרובי משפחה וקולגות. נדמה שהמאכל המצרי הלאומי הפך להיות להיט בארץ ורבים גילו אותו והתאהבו. בתור מי שחיים אורח חיים טבעוני, היה חשוב לנו לבדוק אם אפשר להכין את המאכל הבשרי בגרסה שתומכת בכדור הארץ. לכן, נכנסנו למטבח וערכנו ניסויים, עד שגילינו איך אפשר להפוך את המלוחיה לטבעונית. הישארו אתנו ותגלו איך עשינו זאת בקלות.

 

רגע, מה זה בכלל מלוחיה?

יכול להיות שהגעתם אל המדריך הנוכחי מבלי להכיר בכלל את המנה המדוברת. אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שכזו, מכיוון שלא פעם אנו קוראים תגובות על מדריכים שלנו מצד גולשים שמבקשים לדעת במה מדובר. לכן, הפעם השכלנו להציג את המאכל שלשמו התכנסנו כאן היום בפסקה נפרדת, כדי להקל על מי שטרם הכירו בו. נציין כי מדובר במנה שמכינים תוך בישול של עלי המלוחיה. אליהם מוסיפים תבלינים שונים, מים רותחים וקוביות בשר. אם אתם רוצים להכין את התבשיל המדהים הזה כטבעוני, כדאי שתדעו שיש לכם 2 אפשרויות:

  1. להחליף את הבשר בטופו
  2. להחליף את הבשר בגבינה טבעונית קשה

סלמי טבעוני

רוצים להכין מלוחיה טבעונית? תכירו את האפשרות ה – 1 שלכם: תחליפו את הבשר בטופו

אם אתם רוצים להכין מלוחיה טבעונית שתהיה דומה כמה שיותר למקורית, עליכם לחתוך טופו לקוביות ולטגן אותו במעט שמן זית. לאחר שתצרבו אותו מעט, תוכלו להוסיף אותו אל התבשיל שהכנתם מבעוד מועד עם עלי מלוחיה מבושלים.

 

רוצים להכין מלוחיה טבעונית? תכירו את האפשרות ה – 2 שלכם: תחליפו את הבשר בגבינה טבעונית קשה

האפשרות השנייה תגרום לכם לצאת אל הסופר ולמצוא את הגבינה הטבעונית הקשה האהובה עליכם ביותר. שיש מגוון רחב מאוד של גבינות כאלה. נציין כי בחירה באפשרות זו תגרום למנה להיות דומה מאוד למנה הודית שאהובה עלינו במיוחד שמכינים אותה עם עלי תרד. נוסיף ונאמר כי הטעם של מנה זו יהיה שונה לחלוטין מהמלוחיה ה"רגילה", אך היא תהיה טבעונית ב – 100%.

סלמי טבעוני

יש לכם חברים טבעונים? תעבירו להם את המידע

אם אתם מכירים חברים טבעונים שמחפשים מתכונים חדשים ומרעננים, כדאי שתעבירו להם את המדריך הנוכחי (פשוט תעתיקו את הקישור ותדביקו אותו לוואצאפ או לפייסבוק). שכן, מדובר פה במנה משודרגת שלא תוכלו למצוא בכל מקום, הרי השימוש בעלי המלוחיה אינו נפוץ בארץ מלבד להכנת המלוחיה עצמה.

 

השורה התחתונה – צאו להכין מלוחיה טבעונית

עכשיו אתם יודעים שאפשר להכין מלוחיה טבעונית ב – 2 דרכים, כך שנותר לכם בשלב זה רק להכין את המצרכים הדרושים ולהיכנס אל המטבח, כדי לבשל את המלוחיה הטעימה ביותר שהכנתם בחייכם. נאחל לכם בהזדמנות זו שתמיד תבדקו אם יש דרכים שונות לשדרג את המאכלים הבשריים שאתם אוהבים ולהפוך אותם לטבעונים.

סלמי טבעוני

אולי יעניין אותך גם

6 תחביבים שכיף לאמץ!

החיים מלאים בהזדמנויות וחלק מהן ממומשות בצורת תחביבים. תחביבים הם פעילויות מהנות שאנו עושים בזמננו הפנוי, והם יכולים להועיל לנו בדרכים רבות. הם מסייעים לנו

קרא עוד »
הַבטָחָה
כללי
מהי הבטחת איכות?

אבטחת איכות היא היבט חיוני בכל תעשייה, המבטיחה שהמוצרים עומדים בתקנים ודרישות ספציפיות. בהקשר של פיקוח ובקרה על תוצרת אורגנית וקונבנציונלית, להבטחת האיכות תפקיד מכריע

קרא עוד »