חיפוש

4 סדנאות בישול שוות במיוחד לדייט הבא שלכם

 אז נפגשתם עם אדם שנראה לכם כאילו יש בינכם חיבור מצוין ואתם רוצים להמשיך את הקשר שלכם מכאן.

בשביל להגיע לדייט מתמשך ומוצלח, חשוב לחשוב על מקומות יצירתיים ופעילויות נחמדות שכיף לעשות ביחד בשביל להעשיר את החוויה, ולהכיר טוב יותר אחד את השנייה.

סדנאות בישול הן יופי של פתרון, במיוחד בגלל שבהן ניתן להכין וגם לאכול.

 

סדנאות בישול איטלקי – למביני אוכל אמיתיים

המטבח האיטלקי מזמן כבר הפך למטבח עולמי שמפיץ את טעמיו וריחותיו לכל העולם מכל כיווניו. המטבח האיטלקי כולל בתוכו כמובן את הפסטה האיטלקית, גבינות למינהן, הפיצה האיטלקית וגלידות מיוחדות במיניהן. רוב האוכל האיטלקי מגיע יותר מהעולם החלבי וכולל בתוכו שלל טעמים מגוונים ומרתקים. סדנת בישול מסוג איטלקי, כוללת בתוכה חווית אוכל מטריפה, למידה על הבצק האיטלקי ועל דרכי יצירת האוכל האיטלקי.

 

סדנאות בשרים – מהן עין לא ניתן להעלים

סדנאות הבשרים הן מבין הפופולריות ביותר בעולם. הבשר שאנו צורכים טעים, בריא, מזין ומשביע וכמות אוהבי הבשר אינה נגמרת. ישנן אינספור סדנאות בישול הקשורות לבשר, והן משתנות מזדהה לסדנה. יש למשל סדנה ובה לומדים על טהרת הבשר, התאמה לשיטות בישול שונות ומגוונות, הסבר על חלקי הבשר ואיך ניתן להשתמש בכל החלקים מבלי לבזבז אותם. בנוסף, יש סדנאות שמלמדות על עישון בשר, תהליך זה יכול לקחת שעות שלמות והוא מלווה בצעדים מיוחדים. לכן אם שניכם אוהבי בשר מושבעים, אין ספק שהסדנה הזו בשבילכם.

 

סדנאות אפייה וקונדיטוריה – הכי טעימות בהיסטוריה

סדנאות מהמטבח הקונדיטורי מאוד מעניינות ומרתקות. אין למתוק בחיים שלנו שום תחרות, ותמיד נפשינו חפצה בשוקולד או במשהו מתוק לנשמה. בסדנאות מסוג זה, תלמדו בעיקר איך להתעסק בצורה נכונה עם חומרי הגלם השונים ואיך לשלבם בתוך כל המצרכים השונים. יש באפשרותכם גם לבצע סדנה פרטית בה רק אתם והדייט שלכם יהיה על ידכם, ובכך תקבלו חניכה אישית, מקצועית ומתוקה כמו שצריך.

 

המטבח האסייתי – כה טעים ואותנטי

המטבח האסייתי מגיע מהמזרח הרחוק והוא מגיע משלל מקומות כמו המטבח הסיני, התאילנדי, האינדונזי והויאטנמי. לרוב, האוכל הוא בשרי אך אם אתם טבעוניים/צמחוניים יש לכם חלופות כמו טופו למשל, כך שהסדנה לא פוגמת בכושר הלמידה שלכם ובהנאה. בסדנאות אלו ניתן ללמוד על הרטבים האסיאתיים השונים כמו פרד תאי למשל, טריאקי, סויה ועוד. וכמו כן להנות מבישולים רבים הקשורים לעולם האסיאתי.

 

סדנאות בישול מושלמות לדייט הבא שלכם

סדנאות בישול הן לחלוטין פורצות שגרה ודרך, וניתן להנות מהן בצורה משמעותית וכמובן ללמוד דרכן איך לבשל. מיד לאחר הסדנה, בה אתם לומדים על הרגלי הבישול אחד של השני ונהנים מחוות דעת של אנשים מקצועיים, אתם יכולים לחלוטין לקבוע את הדייט הבא שלכם באחד הבתים ולהכין לכם ארוחה טעימה מהסרטים.

גבר ואישה מבשלים

 

אולי יעניין אותך גם

טבח
בלוג האוכל
כיצד מתכננים מטבח תעשייתי?

  תכנון של מטבח תעשייתי שונה בצורה משמעותית מתכנון של מטבח ביתי. החל מסדרי הגודל של ציוד, כניסת ספקים, חומרים וכיו"ב, כל הדברים הללו דורשים

קרא עוד »
בצקים
בלוג האוכל
שלושה מתכונים למטבח החדש

רכשתם מטבח חדש בפנל מטבחים, החברה המובילה בארץ לעיצוב וייצור מטבחי יוקרה, ועכשיו ממש בא לכם לבשל משהו. בשבילכם בחרנו שלושה מתכונים מטריפים שתוכלו לבשל

קרא עוד »