חיפוש

מתוק, טעים ובריא: הכירו את הקינוחים הבריאים והטעימים בעולם

ארוחה טובה חייבת להסתיים עם קינוח איכותי, אך יחד עם זאת לרבים מאתנו גם חשוב לשמור על תפריט בריא ומאוזן. כדי ליצור קינוח שיהיה מספיק בריא אך כמובן יהווה סיום מתאים לארוחה טובה יש כמה עקרונות שצריך להקפיד עליהם. שימוש בחומרי הגלם הנכונים והקפדה על העקרונות הללו יכולים לעזור לכם למצוא קינוח בריא וטעים.

 

קינוח בריא

עד לפני כמה שנים צמד המילים הזה היה יכול להישמע לרבים מאתנו כמו סתירה. אולם בשנים האחרונות הדרישה לאוכל בריא הולכת וגדלה ויחד אתה גם נעשים ניסיונות להתאים את התפריט הטעים גם למי שמקפיד על תזונה בריאה. במסגרת הזו התפתחו קינוחים שיכולים להתאים גם למי שלא מעוניין לחרוג מרמת סוכר מסוימת ומקפיד על אוכל כמה שפחות תעשייתי. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להכיר מספר קינוחים שמצד אחד יוכלו להוות סיום נהדר לארוחה טובה אך יחד עם זאת יהיו בריאים ויתאימו לכולם. אם אתם לא מכירים את הקינוחים הללו, הנה כמה מהטובים שבהם:

 

ארטיקים

אם אתם לא מבינים כיצד ארטיקים יכולים להיות בריאים אנחנו כאן בדיוק בשביל זה. בשנים האחרונות פותחו ארטיקים טבעיים שמצד אחד טעימים בדיוק כמו הארטיקים הרגילים אך יחד עם זאת הם גם עשויים מחומרים טבעיים ומכילים כמות מופחתת של סוכר. אז אם אתם מחפשים דרך קלה ופשוטה לסיים ארוחה טובה ביום חם, ארטיקים טבעיים זה פשוט פתרון מתבקש.

 

פירות חתוכים

אם אתם מחפשים קינוח שלא ידרוש מכם הכנה מורכבת מידי, מגש של פירות חתוכים יכול בהחלט לעשות את העבודה. בחרו את פירות העונה והקפידו על מגוון פירות עם כמה שיותר צבעים כדי ליצור מראה אטרקטיבי למגש הפירות. פירות הם כמובן פתרון בריא ביותר כיון שהם טבעיים לחלוטין ולא מעורבים עם אף חומר תעשייתי.

 

עוגה ללא סוכר

אם אתם לא מסוגלים לוותר על עוגה טובה בסיומה של ארוחה, אם יכולים להיות רוגעים, בשנים האחרונות גם לזה יש פתרון. ניתן להשיג עוגות טעימות ביותר שלא מכילות כלל סוכר. העוגות מכילות מגוון תחליפים שנועדו לספק לכם את הטעם המתוק בסיומה של ארוחה אבל כל זה לא לחרוג מרמת הסוכר שעליה אתם מעוניינים להקפיד.

 

אגוזים ופירות יבשים

קינוח נוסף שיכול לענות להגדרות של בריא וטעים הוא שילוב של פירות יבשים יחד עם אגוזים. אתם יכולים להכין מגש שבו תשלבו בין השניים וכך תוכלו לסיים ארוחה בצורה בריאה, ויחד עם זאת גם מפנקת במיוחד. הקפידו על קנייה של אגוזים לא קלויים כדי לשמור על הערך התזונתי שלהם.

 

לסיכום

קינוח בריא וטעים היה יכול להישמע כמו משהו דמיוני עד לשנים האחרונות, אבל כיום המצב השתנה. לרשותכם עומדות מגוון אפשרויות לבחירה של קינוח בריא וטעים ואתם צריכים רק לבחור.

עוגה

אולי יעניין אותך גם

מתכון להכנת קרמשניט
קינוחים
מתכון להכנת קרמשניט

עוגת קרם שניט היא קינוח אירופי קלאסי ומהמם, בגרמניה קוראים לו קרם שניט, בצרפת מילפיי ולפעמים גם עוגת נפוליאון והוא בנוי משכבות של בצק וקרם

קרא עוד »