חיפוש

כיצד לרענן את כישורי הבישול והאפייה שלך?

בתקופת הרווקות, וגם בשנים הראשונות של הזוגיות, השקעת בעצמך.

התפנקת, חגגת, פינקת אותך ואת בן הזוג בארוחות גורמה משובחות.

אבל עברו השנים, הגיעו הילדים, ועיקר הבישולים שנשארו הן שניצל ופסטה לארוחת צוהריים ועוגת שוקולד פשוטה ליום הולדת.

כיצד תרענני את הכישורים שלך, שקצת התנוונו במרוצת השנים?

 

קורסים מקצועיים

אין מה לעשות. זה קשה לנו מאוד, אבל גם אנחנו צריכות את הרגעים שלנו לעצמנו. את הרגעים שאנחנו לא שם בשביל הילדים, בשביל המשפחה, בשביל הקריירה או בשביל כל אחד אחר, אלא רק למעננו.

לימודי קונדיטוריה מקצועיים יתנו לנו את אותם רגעים מושלמים, תוך שכלול הכישרון והזנקתו לשיאים חדשים שלא חשבנו בכלל שאנו מסוגלות להגיע אליהם. יש לכך עלות, גם פיננסית וגם בזמן, אך כאמור הרגעים הללו כל כך חשובים כדי לרענן את הכישורים וכדי לפנק את עצמנו, שהתועלת עולה על העלות עשרת מונים. הקורס המומלץ שלנו, הוא זה של "אסטלה – בית ספר ללימודי קונדיטוריה"

 

גוגל

לכולנו יש את ספר המתכונים הישן שקיבלנו מסבתא, שסבתא קיבלה מסבתא שלה, שסבתא שלה שיננה בעל פה מסבתא שלה. למתכונים הללו יש טעם נוסטלגי וערך היסטורי – חברתי, אך הם לרוב מקובעים וסטנדרטיים. חיפוש פשוט בגוגל, יכווין אותנו לשלל אתרים המציעים מתכונים ברמות קושי שונות, עם טעמים ייחודיים ואותנטיות משובחת.

אתרים רציניים, לא יסתפקו בפירוט המצרכים וסדר הפעולות, אלא יעניקו לנו טיפים קטנים ומושלמים שיקפיצו את חוויית הבישול ואת הכישורים שלנו בכמה רמות.

 

הבישול כחוויה

הקושי בבישול, שבקלות הוא הופך מחוויה למטלה. הוא כבר לא נחווה כפאר היצירה, אלא כאמצעי פונקציונלי להזנת בני הבית. לכן, לפני שניכנס למטבח נעצור לרגע. נעצום עיניים, ניקח נשימה עמוקה ונחשוב לעצמנו "אנחנו יצירתיות, שאפתניות ומוכשרות" ואת כל התכונות הללו ניצוק לתוך הסיר או התבנית.

 

מסע קולינרי גלובלי

צאו מאזור הנוחות שלכן. הכירו טעמים שאתן אוהבות ממטבחים שונים ברחבי העולם, והביאו אותם אליכן הביתה. בחרו חברה טובה, לכו למסעדה אוטנטית, תמצאי את המנה שאת אוהבת ואותה תכיני.

נמליץ לכן לנסות את מטעמי המטבח ההודי, ההולך וצובר תאוצה בישראל. התחום, שהיה תחום נישה מוחלט עד לפני עשור וחצי, מתפשט ברחבי הארץ וכיום ניתן למצוא בכל עיר מרכזית מסעדה הודית שורשית. כמובן שיכול להיות שלא תתחברו, ותעדיפו לבחור באוכל ממוצא אחר.

 

לסיכום

חוויית הבישול מעצימה וחשובה. הכישורים שלנו הולכים ומתנוונים כאשר אנו לא מפתחים אותם, וכך גם כישורי הבישול. מכיוון שכך, חשוב מאוד שתרבנו את עצמכן ותשכללו את כישורי הבישול והאפייה שלכן.

מומלץ לקחת קורס מקצועי שישדרג את היכולות, ולפתח אותן באופן יום יומי בעזרת היחשפות פיזית ומקוונת למטבחים ותרבויות אוכל שונות.

והכי חשוב – שיהיה בתיאבון!

 

מתכון בישול

אולי יעניין אותך גם

טבח
בלוג האוכל
כיצד מתכננים מטבח תעשייתי?

  תכנון של מטבח תעשייתי שונה בצורה משמעותית מתכנון של מטבח ביתי. החל מסדרי הגודל של ציוד, כניסת ספקים, חומרים וכיו"ב, כל הדברים הללו דורשים

קרא עוד »
בצקים
בלוג האוכל
שלושה מתכונים למטבח החדש

רכשתם מטבח חדש בפנל מטבחים, החברה המובילה בארץ לעיצוב וייצור מטבחי יוקרה, ועכשיו ממש בא לכם לבשל משהו. בשבילכם בחרנו שלושה מתכונים מטריפים שתוכלו לבשל

קרא עוד »