חיפוש

4 טיפים מומלצים לבחירת קייטרינג לבר מצווה

חגיגות בר המצווה הן מהחגיגות הגדולות והמשמחות ביותר במדינת ישראל בפרט ובדת היהודית בכלל.

מעמד בר המצווה הוא מעמד מרגש שמעיד על בגרות ובשלות, והוא הרגע שבו הילד הקטן הופך לנער צעיר שכבר יודע דבר או שניים בחייו.

חגיגות בר המצווה מלוות תמיד בקייטרינג איכותי, ואם גם אתם חוגגים לבן שלכם בר מצווה בקרוב, כדאי שתדעו איך לבחור אותו.

הנה 4 טיפים מומלצים לבחירת קייטרינג לבר מצווה, כך שתוכלו לדאוג לאורחים וגם לכם לארוחה מפוארת מהשורה הראשונה.

 

בחירת קייטרינג לבר מצווה על פי ניסיון קודם

אפשר רק להניח שיצא לכם לקחת חלק באירועים כמו בר מצווה או בת מצווה בשנים האחרונות, ואיך אומר המשפט – אין חכם כבעל ניסיון. בחירת קייטרינג לבר מצווה יכולה להיעשות על פי הניסיון האישי שלכם, ולפי ההתרשמות שהיתה לכם מאירועים קודמים ודומים.

אם אהבתם קייטרינג מסוים שזכור לכם לטובה, צרו קשר עם מארגני האירוע שבו טעמתם את האוכל של חברת הקייטרינג ובקשו את מספר הטלפון. זהו הטיפ הראשון והמבטיח בדרך להצלחת האירוע שלכם מבחינה קולינרית.

 

חוות דעת והמלצות ברחבי האינטרנט לבחירת קייטרינג לבר מצווה

אם עדיין לא יצא לכם לטעום קייטרינג שאתם באמת אוהבים את האוכל שלו, תוכלו למצוא בקלות ברחבי האינטרנט המלצות וחוות דעת חיוביות על חברת קייטרינג שהאוכל שלה מצוין. אנשים אחרים שכבר יצא להם להתנסות בחווית טעימת המנות של חברות קייטרינג שונות יוכלו להמליץ לכם מתוך הניסיון שלהם, וכל מה שנשאר לכם לעשות זה פשוט לחפש את חוות הדעת שהם השאירו ברחבי הרשת – באתרי האינטרנט, ברשתות החברתיות, בדירוג של גוגל ועוד.

 

בחרו סגנון שמתאים לאופי האירוע

טיפ שלישי וחשוב לבחירת קייטרינג לבר מצווה קשור בסגנון האוכל המוגש והקשר שלו לסגנון האירוע שאתם מארגנים. לצורך הדוגמה, אם תבחרו לחגוג את בר המצווה באירוע בשעות הבוקר – קייטרינג בשרי לא ממש יתאים לאווירה, אלא קייטרינג חלבי וקליל יותר. לעומת זאת, אירוע בר מצווה שנחגג בשעות הערב – קייטרינג בשרי בהחלט יוכל להלום את הסגנון שלו.

 

בחירת קייטרינג לבר מצווה לפי המנות שבתפריט

לתפריט המוגש יש תפקיד חשוב מאוד בבחירת קייטרינג לבר מצווה. התפריט שאתם מקבלים מחברת הקייטרינג צריך להיות עשיר, מגוון ובעל מבחר גדול של מנות שונות. ככל שהתפריט רחב יותר ותוכלו לבחור מבין יותר מנות, כך תוכלו לדעת שהאורחים שלכם יהנו מארוחה מגוונת וטעימה, ולא יצטרכו להסתפק במנה אחת או שתיים שחוזרות על עצמן.

 

טיפ הזהב – השירות של חברת הקייטרינג

טיפ נוסף וחשוב שאנחנו שמחים להעניק לכם קשור בשירות של חברת הקייטרינג. עובדי החברה חייבים להיות נחמדים, אדיבים, סבלניים וחייכנים, כך שהאירוע שלכם יהיה לא רק טעים אלא גם ישמור על אווירה טובה ונעימה עבור כל אורח או אורחת. בתאבון והמון מזל טוב!

דג

 

אולי יעניין אותך גם

טבח
בלוג האוכל
כיצד מתכננים מטבח תעשייתי?

  תכנון של מטבח תעשייתי שונה בצורה משמעותית מתכנון של מטבח ביתי. החל מסדרי הגודל של ציוד, כניסת ספקים, חומרים וכיו"ב, כל הדברים הללו דורשים

קרא עוד »
בצקים
בלוג האוכל
שלושה מתכונים למטבח החדש

רכשתם מטבח חדש בפנל מטבחים, החברה המובילה בארץ לעיצוב וייצור מטבחי יוקרה, ועכשיו ממש בא לכם לבשל משהו. בשבילכם בחרנו שלושה מתכונים מטריפים שתוכלו לבשל

קרא עוד »