חיפוש

האם ניתן לקבל החזרי מס רטרואקטיבית בשל מחלת הסרטן

לא מעט חולי סרטן מודעים לעובדה כי הם יכולים לקבל החזרי מס על עבודתם הנוכחית.

אבל לא כולם בטוחים אם המדינה מאפשרת להם לקבל החזרי מס באופן רטרואקטיבי בשל העובדה כי הם חולים במחלת הסרטן.

בשורות הבאות נציין בפניכם את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנושא זה, כך שאנו מציעים לכם לעצור לרגע ולקרוא בעיון את השורות הבאות שצפויות לחסוך לכם לא מעט כסף וזמן.

 

האם חולי סרטן יכולים לקבל החזרי מס רטרואקטיבית?

התשובה לשאלה המתבקשת שמופיעה בכותרת המאמר הינה חיובית לחלוטין. כל חולה סרטן שעונה על אחד מהקריטריונים הבאים זכאי לקבל החזר מס רטרואקטיבית:

  1. חולה סרטן שעבר ניתוח להסרת גרורות
  2. חולה סרטן שעובר טיפולים כימותרפיים

אם אתם עונים על הקריטריונים הללו, אתם צריכים לגשת אל המוסד לביטוח הלאומי, שם תקבלו 100% נכות שיאשרו את זכאותכם באופן רשמי. אין זה מספיק להיות מודעים לקריטריונים אלו, כדי שתוכלו לקבל את המידע הנחוץ לכם ואת הכלים שיסייעו לכם לדעת מהו גובה החזר המס ולאורך כמה שנים תקבלו אותו אתם צריכים להמשיך לקרוא.

 

האם ניתן לקבל את החזר המס של השנים האחרונות?

בהחלט. המדינה מאפשרת לכל חולה סרטן לקבל את החזר המס לאורך 6 השנים האחרונות מהרגע שהמחלה התגלתה אצלו. שימו לב, אתם יכולים לקבל פטור ממס הכנסה לחולי סרטן וכל מה שדרוש לכם כדי לקבל את הפטור הוא הכרה בביטוח הלאומי ואישור רפואי שמוכיח שאתם אכן חולים במחלת הסרטן.

 

איך אפשר לדעת מהו גובה המס המשוער שמגיע לכם?

אם אתם רוצים לדעת מהו גובה המס המשוער שמגיע לכם, אתם לא צריכים להכין מחשבון ולהתחיל לבצע חישובים. אנחנו יודעים שהזמן שלכם יקר, ולכן, אנו מציעים לכם לערוך חיפוש קצר ברחבי הרשת אחר מחשבון. החיפוש יאפשר לכם למצוא את המחשבון לחישוב החזר המס שמגיע לכם בקלות ובנוחות. תצטרכו להזין במחשבון כמה פרטים כמו גובה המשכורת שלכם וכו'.

 

אין לכם זמן להתעסק עם החזרי מס? מעדיפים להימנע מההליך? דעו שיש פתרון

לא מעט חולי סרטן מתקשים למצוא זמן לעסוק בעניינים בירוקרטיים, שכן, המחלה גוזלת זמן רב ובמקרים רבים מחלישה את הגוף. אם אתם חושבים שאולי עדיף לכם להימנע מהתעסקות מיותרת ואתם חושבים להשאיר את ההתעסקות הנוגעת לנושא זה לתקופה אחרת, בה תרגישו יותר טוב, כדאי שתדעו שאתם לא צריכים להתמודד עם העניין לבד. ישנן חברות ואנשי מקצוע שישמחו לעמוד לשירותכם ולסייע לכם לקבל את החזר המס באופן רטרואקטיבי מבלי שתצטרכו להתאמץ.

 

סיכום

חולי סרטן יכולים לקבל החזרי מס רטרואקטיבית לתקופה של 6 שנים מרגע הימצאות המחלה. כדי לקבל את הטבה זו, החולים צריכים להיות מוכרים במוסד לביטוח לאומי, שם הם צפויים לקבל כ-100% נכות.

קופת חיסכון

אולי יעניין אותך גם

טבח
בלוג האוכל
כיצד מתכננים מטבח תעשייתי?

  תכנון של מטבח תעשייתי שונה בצורה משמעותית מתכנון של מטבח ביתי. החל מסדרי הגודל של ציוד, כניסת ספקים, חומרים וכיו"ב, כל הדברים הללו דורשים

קרא עוד »
בצקים
בלוג האוכל
שלושה מתכונים למטבח החדש

רכשתם מטבח חדש בפנל מטבחים, החברה המובילה בארץ לעיצוב וייצור מטבחי יוקרה, ועכשיו ממש בא לכם לבשל משהו. בשבילכם בחרנו שלושה מתכונים מטריפים שתוכלו לבשל

קרא עוד »