חיפוש

האם חנות אלכוהול יכולה לספק אלכוהול לאירועים?

חוגגים בקרוב? קודם כל מגיע לכם מזל טוב! דבר שני ולא פחות חשוב, צריך להתחיל לתכנן.

מתלבטים אם להזמין את האלכוהול לאירוע שלכם מחנות משקאות? הגעתם למקום הנכון!

 

  1. איכות עושה את האירוע

מכירים את זה שאתם הולכים לחגוג עם המשפחה ואתם מבקשים מהברמן משקה מסויים והוא אומר לכם שיש לו רק מותג מסוים. אם אתם לא מכירים את האלכוהול שלכם, אולי זה לא ישנה לכם. אבל אנשים שאוהבים אלכוהול איכותי, יתאכזבו באותו הרגע. כשאתם קונים מחנות שמתעסקת אך ורק באלכוהול, אתם יכולים להיות בטוחים שהם יצאו מרוצים.

 

  1. יבואנים רשמיים

כשאתם קונים את השתייה החריפה שלכם מחנות, אתם יכולים להזמין מגוון רחב יותר של מותגים. אם תזמינו את האלכוהול שלכם מאולם האירועים או המסעדה בה אתם חוגגים, לא תהיה לכם את האפשרות להרחיב את התפריט. כאשר אתם קונים את השתייה שלכם מחנות אלכוהול, אתם יכולים לשלוט באילו משקאות יוצבו על הבר וישמחו את האורחים שלכם.

 

  1. המחיר פיקס

אם יצא לכם לחגוג בעבר באולם אירועים, אתם כבר מכירים את השיטה של "מחיר פיקס". אתם מקבלים את החבילה של האולם בלי יכולת לשלוט על כמויות או מחירים. כשאתם פונים לספק חיצוני, הכל פתוח בפניכם. רוצים להשקיע במותגים טובים יותר של ערק, אבל וודקה פחות משנה לכם? קיבלתם! רוצים לגוון בסוגי הוויסקי שיגיע לשולחנות? קיבלתם! ההזמנה תהיה בדיוק לפי מה שתבקשו.

 

  1. משלוח עד לפתח האולם

חנויות אלכוהול באמת יכולות לשדרג לכם את האירוע. אחרי שהבנו את היתרונות של קנייה בהן, בואו נסגור את הפרטים הטכניים. קנו מחנות שתציע לכם להביא את המשלוח עד אליכם, ללא הגבלת מרחק. גם אם השירות יעלה לכם קצת יותר, כדאי לכם לקחת אותו. תאמינו לי, הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות ביום האירוע שלכם, הוא לנסוע לאולם עם שש מאות בקבוקים במושב האחורי.

בסופו של דבר החנות צריכה להתאים את עצמה לצרכים שלכם. שימו לב אם היא מציעה לכם את סוג השירות שנוח לכם, אל תתפשרו על שירות איכותי. אם אתם אוהבים לנהל הכל בשלט רחוק, בדקו אם יש לה שירותי אונליין. אם הסטייל לכם הוא יותר אולד סקול, בדקו אם יש בה אפשרות לייעוץ אישי.

 

בטרם לחצתם על הזמן עכשיו

בכל קנייה בחנות אלכוהול מבצעים זו דרך מעולה להוזיל עוד קצת את המחיר. לפני שאתם מקבלים החלטה תחשבו לכם מהם המותגים שאתם לא מוכנים להתפשר עליהם ואילו משקאות אתם מוכנים לקנות על בסיס המבצעים שיש בחנות. אם אתם לא בטוחים במותג מסוים, קנו בקבוק אליכם הבית ועשו לכם ערב טעימות. גם אם לא תלכו עליו בסוף, תוסיפו לכם עוד ערב לחגיגה!

סוגים שונים של וויסקי

 

אולי יעניין אותך גם

טבח
בלוג האוכל
כיצד מתכננים מטבח תעשייתי?

  תכנון של מטבח תעשייתי שונה בצורה משמעותית מתכנון של מטבח ביתי. החל מסדרי הגודל של ציוד, כניסת ספקים, חומרים וכיו"ב, כל הדברים הללו דורשים

קרא עוד »
בצקים
בלוג האוכל
שלושה מתכונים למטבח החדש

רכשתם מטבח חדש בפנל מטבחים, החברה המובילה בארץ לעיצוב וייצור מטבחי יוקרה, ועכשיו ממש בא לכם לבשל משהו. בשבילכם בחרנו שלושה מתכונים מטריפים שתוכלו לבשל

קרא עוד »