חיפוש

בעלי עסק בתחום האוכל – למה חשוב לקחת קורס NLP

עולם העסקים מלא בחוסר יציבות ואי וודאות. ישנם המון גורמים אשר משפיעים על כל עסק ועל הצלחתו. אך הרבה עסקים יוכלו להצליח במידה וישתמשו בכלים ומיומנויות  חשובים ויעילים לפי שיטת ה- nlp. השיטה יכולה לעזור לכל עסק ובכל תחום, בין אם זה עסק חדש בתהליך התהוות או עסק וותיק שחווה ירידה בהכנסות. במאמר הבא נסקור את השיטות הטובות ביותר בהן תוכלו להשתמש בעסק שלכם.

 

מה הקשר של ה-NLP לעסקים?

אתם ככל הנראה מכירים את כלי ה-NLP ככלי טיפולי. זה נכון אך לא רק. NLP מאפשר ליצור שינויים עמוקים, לשנות דפוסי חשיבה, להתגבר על טראומות ופוביות, להתחבר למשאבים שלכם, כמו ביטחון עצמי, תשוקה, מוטיבציה ועוד.

אך התחום לא מוגבל רק לעולמות האימון והטיפול, מפתחי השיטה בדקו איך מצטיינים הגיעו לתוצאות שהם הגיעו אליהן. למדל את השיטה הזו כדי להצטיין גם בתחומים אחרים, וספציפית בעולם העסקים. כדי לעשות זאת תוכלו לקחת קורס NLP מומלץ בתל אביב.

 

איך להשתמש בNLP לעסק

ראפור

יצירת כימיה, כאשר השיחה בהרמוניה וזרימה. ככל שהראפור עמוק יותר, כך האדם שתדבר איתו ירגיש יותר נוחות ופתיחות, וישנן פחות התנגדויות. בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים, ראפור זה לא לחכות את תנועות הגוף של האדם היושב מולך. כימיה וראפור אמיתי לא מגיע מטכניקה אלא מהקשבה אמיתית, אכפתיות וסקרנות כלפי האדם שמדבר איתנו

 

הובלה

בכל שיחה, יש מישהו שמוביל אותה, שהוא משפיע ומחליט לאיזה כיוון לקחת אותה, זה לא תמיד האדם שדיבר הכי הרבה. הובלה היא אסרטיביות ומנהיגות שגורמות לאחרים לשתף איתנו פעולה. זו הסיבה שאנחנו הולכים אחר אנשים מסוימים. העיקרון הזה הוא מאוד קל ופשוט ליישום, ככל שאנחנו מקבלים יותר הנחיות ממישהו, אנחנו נוטים יותר לקבל את הסמכות שלו.

הוא יכול לבקש, לצוות או רק לרמוז, אם שיתפנו פעולה, חיזקנו את עוצמת ההשפעה שלו עלינו. הובלה מגיעה מתוך אמונה עצמית, אנחנו משדרים החוצה את הדרך בה אנחנו מרגישים לגבי עצמינו, הביטחון שיש לנו במה שאנחנו אומרים, גורם לאחרים להסכים איתנו, ולבצע את מה שנרצה.

 

מסגרות התייחסות

הכוונה היא לצורה בה אנחנו נותנים משמעות לדברים. במידה ונשלוט במסגור , נוכל להשפיע על הפרשנות של אדם על דבר מסויים ולשנות את דעתו בקלות. זו הפרשנות שאנחנו נותנים לדברים. למשל מחיר מסוים יכול להיות יקר או משתלם, התחושה שיש לנו לפני צניחה חופשית יכולה להיות פחד או התרגשות.

כאשר אין לנו הגדרה ברורה, נוכל להשפיע על המסגרת והפרשנות של האדם שנמצא מולנו. על מנת לעשות זאת אנחנו צריכים להקשיב לאדם השני, להבין את הצורה בה הוא חושב ואת ההיגיון שלו, ובזה להשתמש על מנת למצוא מסגרת אחרת לסיטואציה שתתאים לרצוותינו,  כדי לעזור לו לראות פרשנות אחרת.

מזון

אולי יעניין אותך גם

ארוחה כל שבוע
אוכל
נמאס לכם לטרוח לשבת? יש פתרון!

אוהבים להשקיע את מיטב כוחותיכם לקראת ארוחת בכל שבוע, אבל מרגישים שהפעם אתם זקוקים למנוחה? מצפים לאורחים רבים בשבת הקרובה ולא מעוניינים להפוך להיות עבדים

קרא עוד »