חיפוש

האם ניתן להזמין אמן חושים לאירוע בתוך מסעדה?

כאשר אנו מזמינים אמנים שונים לאירועים, לרוב הם מוזמנים לאזורים מאורגנים להופעה ובעיקר לקבוצות גדולות. אך מה אם החלטנו לחגוג מאורע מצומצם ולהזמין הופעה של אמן חושים למיקום אינטימי יותר כמו מסעדה ועם הרבה פחות אנשים מהופעה? ובכן, תלוי באמן.

 

אופי המופע

מה מכיל מופע של אמן חושים? והאם הוא מתאים לביצוע במסעדה? במופע של אמן חושים נעשים תרגילים של קריאת מחשבות, אשליות, טכניקות פסיכולוגיות וטלפתיה. כמובן שאיכותו של המופע והצלחתו תלויה מאוד במבצע ובקסמו האישי היכול לגרום לקהל לצאת מן המופע נרגש או מאוכזב. אם מתחשבים בצרכיו של האמן כמעט בכל מיקום שנבחר ניתן לבצע את ההופעה, אך צריך להיוועץ עם האמן לפני ולא כולם מוכנים לעשות זאת.

 

האם האמן יסכים להופיע בפני קהל מצומצם?

ובכן, אמן החושים אינו עושות פעולות פיזיות ופעלולים ולכן אין סיבה שיוכל להופיע במקום קטן. ובאשר לקהל? בדיוק כמו שקיימות ארוחות שף ביתיות או הופעות בסלון ביתנו אין שום סיבה שאמן חושים לא יוכל להתאים את עצמו גם לאירוע מצומצם. בין אם בחרנו לבצע הופעה במסעדה שאר יושבי המסעדה יכולים רק להנות מן המופע אם יהיו קרובים מספיק, והאורחים שלכם יהיו שותפים פעילים במהלך המופע, ובין אם בחרנו בסלון ביתנו גם שם אמן מוצלח וותיק יסכים להופיע.

 

איך נדע אם אמן החושים שבחרנו מתאים?

לאחר שקראנו את תוכן המופע והבנו שאין שום בעיה באירוע מצומצם, איך נבחר באמן המתאים ביותר לאירוע שלנו? ואיזה אמן יכול לבצע את ההופעה במקום שונה ממה שהיה רגיל אך באותה רמה בדיוק. ובכן, בקלות! אפשר בהחלט לדעת לפי הניסיון והוותק של האמן בתחום אמנות החושים.

ומדוע? אמן מנוסה שהופיע בפני הרבה קהלים כנראה שנתקל גם בהמון בקשות, אמן מומחה ומקצועי יכול להתאים את ההופעה שלו לאופי האירוע שלכם, לקהלים, למועד השמחה וכמובן גם למיקומים שונים ניתן למצוא אחד כזה בלחיצה על הקישור https://admagic.co.il.

 

האם צריך להתפשר על אמן פחות מוצלח בעקבות המיקום?

לא ולא. אמן מוכשר, ייחודי ומקורי ידע להביא את התוכן המעניין, המרתק והמצחיק ביותר ללא קשר למיקום ולקהל  וזה בדיוק האמן שאנו צריכים לבחור בו לאירוע שלנו. אנו נרצה שהאמן שיגיע אלינו יהיה מקורי וחוויתי ושלא יחזור על תרגילים שהכרנו וראינו מהופעות אחרות ומהטלוויזיה, ולכן הדבר היחידי שעל לנו להתפשר עליו הוא איכות ההופעה, אין סיבה שבגלל בחירת המיקום והקהל נקבל הופעה פחות מוצלחת ומקורית.

כאשר אנו בוחרים אמן לאירוע מיוחד חשוב לנו שהמופע יהיה מקורי, יצירתי וסוחף.  לכן כדי לנו לבחור באמן מנוסה וותיק שיתאים את עצמו לאופי האירוע כלומר- כמות האנשים, גילאים וכן גם המיקום, ושלכל אלה לא תהיה השפעה על החוויה.

אירוע בתוך מסעדה

אולי יעניין אותך גם

6 תחביבים שכיף לאמץ!

החיים מלאים בהזדמנויות וחלק מהן ממומשות בצורת תחביבים. תחביבים הם פעילויות מהנות שאנו עושים בזמננו הפנוי, והם יכולים להועיל לנו בדרכים רבות. הם מסייעים לנו

קרא עוד »
הַבטָחָה
כללי
מהי הבטחת איכות?

אבטחת איכות היא היבט חיוני בכל תעשייה, המבטיחה שהמוצרים עומדים בתקנים ודרישות ספציפיות. בהקשר של פיקוח ובקרה על תוצרת אורגנית וקונבנציונלית, להבטחת האיכות תפקיד מכריע

קרא עוד »