חיפוש

איך לבחור מכונת קפה שתעשה קפה בטעמים שונים

בעבר, לכל בית היה סוג אחד של קפה נמס וכך היו מכינים קפה.  כיום, עולם מכונות הקפה פותח בפנינו אינספור אפשרויות. ניתן לרכוש מכונת קפה שתאפשר קפה איכותי ואף בטעמים שונים. עולה השאלה, כיצד בוחרים מכונת קפה אשר יכולה להכין קפה ביותר מטעם אחד. אנחנו כאן כדי לענות לכם על שאלה זו.

 

מכונת קפה שמותאמת לפולים

קיימים  אלפי זנים של צמח הקפה. הדבר יוצא את האפשרות לא רק לקנות פולי קפה שונים, אלא גם ליצור תערובות שונות ומגוונות של פולי הקפה. כשזה מגיע לפולי קפה, האפשרויות שיש כיום מגוונות מאד כך שהקפה יוצא בטעמים שונים. אולם, כדי להשתמש בפולי קפה, יש לבחור מכונה שאכן מותאמת לשימוש של פולי קפה. כיום בשוק מכונות הקפה יש מכונות קפה שמותאמות לקפסולות ומכונות קפה שמותאמות לפולים.

לא ניתן לשים במכונות הקפה שמותאמות לקפסולות פולים ובמכונות פולי הקפה לא ניתן להכניס קפסולות, לכן יש ללכת לחנות ייעודית שמוכרת מכונות קפה שמותאמות לפולים, וגם את הפולים. אל קפטרו יכולה לספק לכם גם מכונת קפה שמותאמת לפולים וגם סוגים שונים של פולים איכותיים שיוצרים קפה בטעמים שונים, ניתן לשלוח שאלות ולהתייעץ.

 

כיצד יודעים מה הטעם המועדף

כדי לדעת מהו סוג פולי הקפה המועדף עליכם יש לנסות ולטעום מסוגים שונים של פולי קפה. אט אט, תתחילו להכיר את עולם פולי הקפה, כך שתגבשו טעם משלכם בקפה. היופי הוא שלא צריך תמיד לדבוק לסוג מסוים וניתן תמיד לנסות ולהחליף את הסוגים השונים. בנוסף, תוכלו להחזיק בביתכם מספר סוגים כך שכל אחד מן המשפחה או החברים יוכל לבחור את הסוג שרוצה.

 

היופי בפולי קפה

כיום, ניתן לקנות גם פולי קפה שכבר טחונים. אולם, פולי קפה שלמים שטוחנים טרם הכנת הקפה יוצרים תחושה של טריות ואיכות. ניחוח הקפה שימלא את ביתכם בעת הטחינה נהדר לא פחות מהקפה אותו אתם עומדים לשתות.

כמובן שאם אין לכם מכונה שטוחנת את פולי הקפה תוכלו לקנות פולי קפה שכבר טחונים מראש, ועדיין המגוון הרב יישאר. ברוב החנויות שמוכרות פולי קפה יש אפשרות לטחון בעבורכם את הפולים לפי שאתם לוקחים אותם לבית שלכם. לסיכום, כדי שמכונת הקפה תאפשר הכנת קפה בטעמים שונים רצוי לרכוש מכונת קפה שמותאמת לפולי קפה. עולם האפשרויות האינסופיות שיש בפולי הקפה מאפשר משחק בטעמים שלא מתאפשר באף מכונה אחרת.

דרישה טכנית אחת שיש לזכור כשבוחרים מכונה היא התאמתה לגודל שיש לכם באותו הזמן במטבח. לעיתים, ישנן מכונות קפה גדולות מאד, ואם אתם חפצים באחת כזו עליכן לבדוק מראש אם יש לכם מקום במטבח. אם אתם חובבי קפה ואין מקום, אל תתפשרו ופנו מקום למכונת חלומותיכם!

מכונת קפה

אולי יעניין אותך גם

טבח
בלוג האוכל
כיצד מתכננים מטבח תעשייתי?

  תכנון של מטבח תעשייתי שונה בצורה משמעותית מתכנון של מטבח ביתי. החל מסדרי הגודל של ציוד, כניסת ספקים, חומרים וכיו"ב, כל הדברים הללו דורשים

קרא עוד »
בצקים
בלוג האוכל
שלושה מתכונים למטבח החדש

רכשתם מטבח חדש בפנל מטבחים, החברה המובילה בארץ לעיצוב וייצור מטבחי יוקרה, ועכשיו ממש בא לכם לבשל משהו. בשבילכם בחרנו שלושה מתכונים מטריפים שתוכלו לבשל

קרא עוד »